KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 MINDLEUNDEN

Go down 
+3
Millaskat
Fløderand
Tony Montana/Mirar
7 deltagere
ForfatterBesked
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 9:14 pm

Her i mindelunden skal vi mindes hinandens bedrifter over en server. Man kan fremhæve enkelte spillere eller hele ST's, wings etc.... Alt ros er velkomment til alle..

Mirar
Tilbage til toppen Go down
Fløderand




Antal indlæg : 186
Tilmeldt : 10/08/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 9:22 pm

sikkert ikke andre end mig selv som gør det, så jeg vil sgu rose mig selv for alt det fucking korn du fik sendt døgnet rundt lol...vi snakker 5 + millioner om dagen...
det sgu da en sjat Smile og noget af det jeg er mest stolt at på denne server Smile

Så godt gået Fløderand, Din gamle swinger !! cheers
Tilbage til toppen Go down
Millaskat




Antal indlæg : 66
Tilmeldt : 10/08/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 9:25 pm

Jeg vil gerne takke Fløderand for at han har taget sig under mine vinger under en stor af spillet, hvis det ikke havde været for ham så var jeg ikke kommet så langt Smile ..
Så nu er jeg klar til næste speedserver med en masse god viden Wink ..

Og tak til alle jer andre, i har jo været helt fantastiske Smile

I fortjener alle ros flower
Tilbage til toppen Go down
Sailor




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 19/09/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Balle   MINDLEUNDEN Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 11:07 pm

Vil gerne takke Balle (dog er han nu er TRSC) for den store hjælp han har givet mig, da vi valgte at lege med MB300, (Som vi dog tabte Wink stort)

Tak for sitningen Razz - sq en stor hjælp, og takker for den totale super gode hygge vi har haft igennem runden..

//Sailor
Tilbage til toppen Go down
Fløderand




Antal indlæg : 186
Tilmeldt : 10/08/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 11:11 pm

Det var en fornøjelse Millaskat :-)
og vi ses sikkert næste runde hehe
Tilbage til toppen Go down
EvilHomer




Antal indlæg : 96
Tilmeldt : 19/08/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 11:53 pm

Jeg vil gerne takke Fløderand for behagelig samtale og samarbejde igennem den første del af spillet, hvor jeg kæmpede for at fjerne diverse spillere der ikke ville indse at området var mit

Jeg vil også gerne takke Tony Montana for at foreslå samarbejde da vores byudvidelser stødte ind i hinanden - det har været en fornøjelse at samarbejde om at smide MB300 og DW helt ud af området

Og så vil jeg gerne takke nogle gode tabere - både Pemo, Lullu og Lercs fra MB300 har jeg hyggesnakket med selv efter jeg havde snuppet deres byer

Til gengæld vil jeg så gerne udtrykke min skuffelse over SKF. Da vi blev uvenner med SKF havde Zøøde og jeg sendt udslettelses-angreb afsted mod en af DemolitionMans byer, og pludselig ombestemte SKF sig så og ville støtte os alligevel. Som en del af den aftale blev Tony Montana oppe og breakede vore angreb så kun de bølger der ramte samtidig med cleanerne fik lov at gøre skade - fandme godt breaket Mirar. Det kostede os 1.500 pulter hver men var det hele værd for at få SKFs cleanere med os, mente vi på det tidspunkt... Jeg sendte endda råstoffer som hjælp til genopbygning af det jeg havde ødelagt

Så en noget dårlig smag i munden kunne man da få da det meste af SKF inklusive DemolitionMan så rammer vores WW og i går toppede det så da DemolitionMan sendte resten af sin hær mod mine byer... (blot for at miste alt ofc, men alligevel...)
Tilbage til toppen Go down
Fat-Bastard / Razor




Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 11/08/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 1:13 am

Kender ikke meget til hele Skf historien ud over at vi fik at vide at der var en hemmelig aftale om at vi lod hinanden være.
Næste man hører er at der er 7 spillere som losser deres cleaner mod Stolle's WW. Shocked

Men der må være nogle ledere der enten ikke kan stole 100% på tropperne eller nogle folk som er meget dårlige til at følge ledernes retningslinier.
(det kan være på begge sider da der som sagt ikke har været meldt noget konkret ud om at x har angrebet x eller min mormor siger din kats højre forpote er tyk)

Men vi kan vel kun sige at Skf's WW drømme blev lagt i seng på den fine måde.

kanon åbning af Pseudo med en komplet knækning af volden, flere følgende pultangreb og stammer fra Evilhomer, pultning af den grønne kraftkarl HULK_1 og flere stammer fra Stolle.
Vi lukkede så ballet med at fjerne WW'eret helt, hvilket jo næsten gør det heldigt at byovertagelsen ikke gik igennem. For så havde vi smadret os selv.. lol!
Tilbage til toppen Go down
Bamsen




Antal indlæg : 18
Tilmeldt : 01/09/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 11:23 am

Jeg vil gerne takke Hovedsagligt smølf... Hvis det ikke havde været for hende, havde jeg nok ikke været på denne server, da jeg nok lå et MEGET udsat sted mellem EvilHomer, Gebis, The Eagle, Teuto og en sidste jeg ikke kan huske navnet på... Sad

BB
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 12:26 pm

Denne tråd var en introduktionstråd til forummet ikke stedet hvor i skulle poste det Smile de skal i seperate tråde dummies Smile

forresten en ting : Det er fint i er skuffede, også overfor SKF med videre. Men denne mindelund skal indeholde alt det positive og derfor frabeder jeg at i kører videre i samme spor Smile

// Mirar
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





MINDLEUNDEN Empty
IndlægEmne: Sv: MINDLEUNDEN   MINDLEUNDEN Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
MINDLEUNDEN
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: