KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Mirars input

Go down 
+8
Pseudo/Ea
Pseudo TT
Vilde Anemoner
stolle/Utrhed
Bølle Bugsy
Fløderand
EvilHomer
Tony Montana/Mirar
12 deltagere
ForfatterBesked
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 12:30 am

Hej alle sammen!

Tillykke med en flot og overordenlig veloverstået server - og tillykke med sejren for fanden ! Smile

Min mening med mindelunden er at få alle de ting vi var været ekstra glade for hos TQ frem og fortælle hinanden om det, så vi også slutter serveren med et smil på læben og et fint minde og vores projekt.


Derfor vil jeg godt sige et par ting om hvad jeg synes har været så satans fedt ved jer som samlet flok Smile Jeg vil forsøge at gøre mit ry om MEGET lange beskeder til skamme og være kortfattet, for en gangs skyld !


Vi startede som en alliance, sammensat af lidt af hvert. først et par løsgængere.. så et par luskere, så lidt flere her og der. Vi faldt godt i spænd i denne gruppe fra start trods vores forskellige baggrunde, både fra den aktuelle server og fra den forrige. Det var lækkert at blive taget godt imod af alle, selvom man var en gemen RD'er ! Langsomt fik vi flere og flere ind.. Folk som engang var fjender, gamle venner. Vi opbyggede en kanon stærk alliance og folk blev ved med at tage det meget pænt når en gammel fjende meldte sig som et nyt aktiv. At dette skulle være noget specielt kan for nogen lyde mærkeligt. Men i forstår ikke hvor meget fis der har været overalt ift gammelt had etc. I forhold til det har det været en fornøjelse at være en del af KAOS delen. Da det kom til vores taktiske udvidelse med Panik, havde vi interne uoverenstemmelser. Jeg tillader altid mine medlemmer at have deres meninger og hører for så vidt muligt folk. Modstanden var fair og hård fra mange. Men uanset hvor sure kaotikkerne var, har i ALTID været til at tale med. Vi har kunnet sætte os ned en efter en og tale tingene igennem og komme ud med en konstruktiv løsning 9 ud af 10 gange. Det har været NOGET så lækkert at være en del af og vidne til. At dialogen trods umiddelbar trods, sejre! ( At jeg så valgte at tage stortset alle problemerne med op med jer alle sammen og tale individuelt med alle var jo min egen fejl :-) hårdt, men endnu mere lækkert når det hele kommer til at spille). I endte med at tage Panik med som en del af jer og samarbejdet har kørt rigtig godt siden. på tværs af vores wings har vi talt, grint, koordineret angreb/forsvar og hygget os som bare pokker. Uanset wing eller status i alliancen har man altid kunne hente hjælp hos alliance-vennerne på chatten eller på igm. Jeg kan vidst på hele ledelsens vegne her sige, at den del virkelig er noget vi kan flotte os over i TQ . Viljen til at hjælpe hinanden. Jeg ved den er i rigtig mange alliancer. Men den hjælp jeg og mange andre har kunne søge af vores ally kammerater varmer virkelig om hjertet, og det er en af grundene til jeg overhovedet har holdt så langt på serveren.

Derudover skal i jo have at i er nogle skide dygtige spillere, erfarne og rookies alike. De nye har suget til sig, de gamle gnavne har med glæde givet råd. fælles for alle har været en god spilforståelse og en energi som virkelig er unik. I skal som samlet flok have en meget stor runde applaus fra mig. Jeg takker jer for en fantastisk tid med jer.


Når man har brugt så lang tid som der nu er brugt i fællesskab, vil der altid opstå personlige og specielle bånd, og jeg synes ikke man skal stå tilbage for at give en velfortjent personlig ros. Man skal anerkendes for hvad man har gjort. Derfor følger der også nu en mere personlig del, som jeg dels håber i vil læse igennem, dels håber i vil abe efter. Alle har brug for et skulderklap - giv dog et hvor i mener nogle fortjener det!

Tony Montana duals

Jeg vil lægge ud med at sige tusind tak til tony folkene . Mr.bronze/Ulrik som har været på kontoen fra start, Havet som for en kort stund hjalp mig ud i andres fravær, RHaa som sprang til her til slut. Jeg taler med jer alle rimelig tit på msn, og i ved jeg er kanon glade for at have haft muligheden for at arbejde sammen med jer ! TAK



smølf+smølf2
Vi har jo spillet sammen før, men denne server har vi haft noget mere med hinanden at gøre end i RD. Jeg går ud af den her server med den allerstørste respekt jeg kan have for spillere. I har begge 2 så mange kvaliteter, og i overlapper jo hinanden i det konto ægteskab i har, hvis nu den ene af jer er ved at tabe hovedet. Ikke nok med i rigtig flinke og fornuftige mennekser at tale om alt eller intet med, men i har jo også gang på gnag vist mig at i er meget bedre end mig til så mange andre ting i travian, for ikke at sige det hele. Jeres resultater er uomtvistelige, og selvom vi et øjeblik glemte jeres meget flotte placeringer og ikke mindst cleaneren, så står der en ting lysende klart for os alle sammen - jeres arbejdssomhed og offervilje. Den er UDOVER det sædvanelige hos jer begge 2. Den tørn i har taget på WW'et som sittere er helt utrolig. vores WW's velvære kan i meget høj grad tilskrives jer, og jeres timer på det WW, jeres overblik og forståelse. TQ som alliance, og jeg personligt takker jer for jeres indsats. Jeg vil give min højre arm for at være ved jeres side igen Smile

Nu vi er i boldgaden omkring WW sitteri skal der lige knyttes nogle personer som virkelig også har taget en tørn:
Butcher72, som har haft mange af de hårde nattevagter og aldrig har klaget over det.
Lorenzen som også har haft mange af de hårde nattevagter.
Takito ligeså.
RHaa som kom ind fra sidelinjen og hjalp min konto og WW'et. Mange lange vagter har han haft på BEGGE WW's på samme tid !
Fabur, Default, Baryller 2, Vilde anemoner, tuenpigen, penelope har også alle taget tørne for os, som bør huskes!
Personligt vil jeg fremhæve jeres indsats!



Serverens mest velvillige hjælper BEANI fra natteravnen
Beani bør ikke kun modtage tak fra mig , men fra rigtig mange personer. Hun har altid været at finde i chatten, og har man nogensinde skulle spørge om sitterhjælp på chatten uden at få den, hvis hun var på? jeg har aldrig set det. Hun har altid været frisk på at hjælpe i tide og utide, helt ud i nattens bitre timer!. Jeg skylder beani rigtig meget, og måske kan jeg få lov at betale hende tilbage en dag:)

Millaskat
En af serverens bedste rookies Smile Hun har været lynhurtigt efter spillets principper og god til at suge viden til sig. Og Milla er så sød at ingen kan nægte hende noget. Jeg har flere gange i dette spil været meget presset, stresset, sur og tvær. Og der har ikke været nogen som milla der har kunne mundre mig op og gøre mig glad igen. Milla er et af de bedste bekendtskaber jeg har fået overhovedet på denne server Embarassed @Milla: uden dig ved jeg ikke om jeg havde kørt helt til enden på serveren.



Bøllerne
Bugsy-musen Very Happy vi kom til at tale meget sammen rimelig sent på denne server.. ALT for sent hvis du spørger mig Smile Udover at i på bøllerne har vist sig at være fænamonale spillere, så er du bare en helt kanon person. Vi har haft det sjovt sammen, og lidt alla beani har du stortset aldrig sagt nej når jeg har bedt dig om noget. omvendt har jeg altid forsøgt at gøre dig tilfreds med svar på tiltale, vidensdeling, lidt oplæring osv. Altid har du været villig til at prøve nye ting (som fx WW sitning) og du har været alle opgaver voksen med din seriøse tilgang. Jeg ved heldigvis at vores samarbejde ikke stopper her Smile andet ville være en skam. PS: kan man sige bugsy-musen uden at nævne hans søde kone trine som ligeledes ofte har stået til rådighed når det har brændt på ! tak til her begge !

EvilHomer
Ja mr Evil Smile vi startede jo side om side.. Rykkede tættere og tættere på hinanden med de byovertagelser... Det var vel et spørgsmål om dage da vi kom til en forståelse om fred. Ellers havde helvede været løs pga den kraftige konkurrence i området. Hvilken kamp det kunne have været hva' Smile? Men sidne aftalen ha vi talt kanon sammen, og lavet mange småaktioner sammen. Vi har kunne dele viden og ideer hele tiden, og ikke mindst har vi idntil jeg stoppede med at overtage byer, bekæmpet hinanden med de overtagelser Smile Du har formået at holde dampen oppe serveren ud og nu står du som rang 1 spiller. Hundrede gange tillykke til dig Smile Var en fornøjelse at spille med dig, du pop-betvingende byggeplansstjæler !

Fløderand
Mr Rand Al'thor, som har givet mig læsestof nok til flere måneder med hans gode fantasi-ideer:) Vi svingede allerede fra lusk-tiden hvor jeg startede med at blande mig i alting Smile Vi har haft nogle gode og for mig lærerige diskussioner og forskellige ting, og det har altid været en fornøjelse. Det du mistede her til sidst , var en skam, men det lægger ikke en dæmper på at du har været en af de større spillere på den her server, i min hukommelse ihvertfald.

Baryller 2 og Vilde anemoner
I 2 Smile vi har jo også talt sammen stortset siden start, hvor mone tog kontakten til mig som leder i LW. vi har alle dage talt konstruktivt sammen, og selvom du mone, har dine meninger og jeg mine, synes jeg vi er kommet kanon ud af det med hinanden, og du har altid været en værdig diskussionsmodstander:) Og ryller herre der? chattens hyggeligste fyr, med kløe i skydefingeren. vores alle sammens mesterplyndrer og troppe-dræber Smile Som du ved har vi squ hygget os, og jeg kan ikke takke dig nok for alle de gange du er trådt til for at hjælpe mig på min konto og på WW.
Tak i to Smile



Obelix/uffe
Ja vi startede jo med at skændes lidt, men så kunne vi samle vores meninger om en skrupskør kvinde der forsøgte at køre rundt med os. Siden har vi jo hygget os konstant, og jeg har set til mens du virkelig har givet den gas og smadret her og der ! Vi 2 har virkelig også diksutere, ofte med malene i billedet også.. Men uanset problemet synes jeg vi er kommet godt ud af det hele, og jeg ville til vher en tid turde lægge mit PW i håndne på dig/jer. I svigter aldrig ! Håber vi taler videre, men gør vi ikke så held og lykke med det hele Smile



Hulk_1
Efter min mening har dette måske været serverens bedste konto. De har spillet deres spil i nuet serveren igennem, været på off-listerne mere end ofte og har lavet utallige flotte aktioner. At de står med den off placering de gør er imponerende. Det som jeg synes er vildest er at de har formået at nakke så meget som de har, været klar til kamp alle stedet og så alligevel stå tilbage med en stor WW cleaner. Det er ren respekt herfra.!

Bolette
Serverens medalje dronning skal da nævnes:) man kan sige mange ting om kontoens spillere og så videre, deres væremåde etc. Men jeg synes vi skal se bort fra gamle personlige ting, og se på kontoens kvalitet en gang. WOW. fra første fløjt har den været med i top og den har holdt niveauet på trods af ejerskift undervejs. stor repsekt for den formåen!



Gendalf/Sweet
Peter min ven Smile Du er blevet en af mine næreste venner herinde. jeg ved jeg ALTID kan regne med dig, og du kan altid regne med mig. Du har reddet min cleaner sittet min konto, været klar på snak og min gode taktiske sparringspartner. jeg ved vi taler videre uanset hvad , så mere plads får du ikke her Smile men Peter- jeg bukker længe for dig!

Penelope
Min kære frue Smile jeg kan fristis til at sige min egen psykolog Smile Jeg er sikker på hele alliancen ved at du har arbejdet kanon for det store hele meget længe, men det er ikke de af dine kræfter jeg personligt vil rose. Det er det du har gjort for mig personligt. Ligesom Milla, har du virkelig været et lys i presset, talt mange ting, også uden for travian, igennem med mig. Altid har du kunne forstå mig som meget få har gjort. Jeg er sikker på at du må være en af de bedste på dit RL område. For jeg har squ altid været en åben bog overfor dig. jeg takker for dine råd til mig. De er alle husket ! - Og hils nu din kære mand Smile

Katten og Kirkegården
Mine 2 tovholdere i panik. I har virkelig lavet et stort stykke arbejde for mig, og det er blandt andet jeres fortjeneste at Kaos-panik kom op og køre. Jeg har altid kunne diskutere med jer, og vores forhandlinger har givet noget gode kompromisser som alle har kunne leve med. har været et kanon samarbejde ! Derudover er i jo også nogle farlige sataner, særligt dig kirke Razz mon ikke vi ses igen Smile?

Sidst men bestemt ikke mindst: vores 2 kæmper

Stolle/utrhed
jeg fik aldrig talt det store med "stolle" fra stolle, men Utrhed derimod har jeg jo talt meget med. Vores principfaste medleder, som virkelig er en af dem man kan lære noget af. Jeg er jo en lille rookie i forhold til ham, og meget af det jeg kan er sikkert tyvstjålet fra folk som ham. Som spiller har han på 3 dkx'er vist sit værd. Personligt og som ledelsesfigur har han for mig på denne server også vist sig uovertruffelig. Han har fået RIGTIG meget til at fungere foruden at holde et WW som hele tiden blandede sig i toppen Smile Jeg håber vi mødes igen niklas.

Pseudo
Jakob/DG, Trygve/TT, Ea... KAOS og senere TQ er jo langt hen af vejen jeres "barn" -jeres fortjeneste. Udover i har skabt en af serverens absolut bedste konto og nu kørt et WW til trin 100 for os alle sammen, har i stor ære i organisationen. Dødgøgleren/jakob som fik sat gang i det hele og som jeg personligt har haft rigtig meget med at gøre når han nu ellers var her Smile Kanon dygtig og flink spiller, med meget skarp spilforståelse. Vi har lavet mange rævekager sammen jakob. tillykke med sejr nr 1 Smile
Trygve, for mig stadig O-ren Smile Vi har jo talt sammen på flere servere nu. Og det har været mig en fornøjelse. da jakob var væk en tid trådte du mod din vilje ind og gav et kæmpe nap med i ledelsen og sammen fik vi lagt rammerne og hvordan KAOS skulle ende. Jeg kan ikke takke dig nok for alt den hjælp jeg fik der. udne den var jeg druknet !
Og Ea.. Serverens stærke kvinde. stærk som spiller og af sjæl og mening. Det var ikke meget vi fik talt sammen, men jeg ved at du har en kæmpe andel i det pseudo er endt med ! Tilykke med sejren!

Jeg vil stoppe her for rimelighedens skyld. håber i nåede til nede. fik vidst skrevet ofr meget igen Smile

Jeg ved jeg har glemt nogen, og i må gerne skrive til mig hvis jeg har glemt.. Det er jo menneskeligt at fejle:)

Tak for spillet - jeg savner jer allerede


PS: kom selv i tanke om dette: Mars er glemt

Mars
Brunhilde og mars , den søde dual Smile I laver altid fis og ballede med mig, selvom jeg ikke altid forstår jer Smile i har tyvstjålet til den store medalje hele serveren igennem og som spillere har i virkelig vist jeres værd:) jeg ved også at i er rigtig vellidte af alle i har talt med ! jeg ved vi ses igen Smile
Tilbage til toppen Go down
EvilHomer




Antal indlæg : 96
Tilmeldt : 19/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 12:41 am

Kort og præcist, lige som du plejer Smile
Tilbage til toppen Go down
Fløderand




Antal indlæg : 186
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 12:47 am

bliver jo helt rørt...sniff...
Tilbage til toppen Go down
Bølle Bugsy




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 06/09/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 12:48 am

Glæder mig virkelig til at se en af hans lange indlæg.. har kun set korte indtil nu.. rendeer Basketball king jocolor lol!
Tilbage til toppen Go down
stolle/Utrhed
Admin



Antal indlæg : 138
Tilmeldt : 20/09/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 1:21 am

Mange tak for de pæne ord Mirar. Jeg orker ikke at skrive et lignende indlæg på nuværende tidspunkt (gør det sikkert i morgen Smile ).
Tilbage til toppen Go down
Vilde Anemoner

Vilde Anemoner


Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 10/08/08
Alder : 50
Geografisk sted : Rønnede

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 1:44 am

Og her troede man at der ville blive smidt en roman Suspect

Og Mirar gå nu lige ind og titte hvem der er forest på Off listen, mig eller Rylle.. hæhæ jeg vil hellere betegnes som den mest hårdtslående ælling på denne server lol!

Og hvor skal jeg dog starte..

Rand.. søde Rand som altid har været der for mig både gennem denne og sidste server, og fy for dævlen en rutchetur jeg vist har haft ham udsat for, først hele den turbulente tur gennem Lusk, blod sved og tåre blev der meget tæt på udgydt der! Men manden holdt stand og har ALDRIG ladet mig i stikken på trods af alle de frustrasioner jeg har haft pålagt ham Rolling Eyes

Senere her i spillet som Rand som jeg nu kender ham og den ære af have mødt manden irl og det store idol Kim for vores knægt Thor, Kim havde da lige fået sin helt egen hæmoride da han var på weekend her hos os. Og jeg regner da med at vores vendskab vil bestå mange år endnu, ihvertfald en speed mere som dual med mig og Takito og indlagt til faste weekend besøg- jeg skal nok være taxi Razz

Mirar du er jo en af dem der efterlader et godt fodaftryk og man ikke sådan glemmer, en knokler for folket er du og dine evner til at trænge igennem og få det hele til at spille er sq enestående, jeg tager hatten af for dine 19 somre og dine evner såsom at indføre empati i lederskabet, det er dette der har ført os alle sammen til sejr, folket vil gerne følge dig, du forstår at sætte hver enkelt person i centrum så de ærligt føler at de er der og ikke bliver fyldt med øregas, dette gør at vi alle troligt følger dig og ikke har behov for flere ally skift, du er et talerør der er gjort af et helt specielt stof, det stof skal du nu så tage og gøre til noget bedre og større end Travian, for jeg er ikke et sekund i tvivl om at du kan.. hvis Mir ikke kan hvem så Razz

Beani og Mutti. (Rigtige Qvinder)

Ja hvor skal jeg dog starte og slutte, i er og bliver de sejeste kællinger på denne server og hvor har jeg dog nydt jeres selvskab i chatten, spillet havde ikke været det samme uden jer og vores brægen når de kåde mænd pipper scratch

Xsan - Takito - Butcher - F bastarterne - Chey/kemi - Kirke/havenisse - The Eagle - NBJ - Bøllerne og dem jeg har glemt.. råb op Embarassed

Tjaaa i er jo bare nogle super dejlige mennesker som jeg har snakket meget med over chatten og forhåbentlig kommer til at dele tid igen med på næste speed, det har været super sjovt og mindre lærerigt at chatte med jer.. haha mandens behov og Tv guiden kan vist nævnes, for ikke at tale om Takitos skide fodbold Sleep

I har alle fyldt en stor del af vores liv herhjemme de sidste måneder og det er da rørende at man over et skide krigsspil bliver indlemmet i folks madvaner og andre unoder,- gode og dårlige dage, ja stort set alt - men sådan er et godt fælleskab jo også, man deler hvad man har og dertil folks egne fine personligheder.. det er sq da smukt!!!

Så alle stort tillykke med at vi sejrede og tak for de mange timer vi har hygget og leet.. eller nærmere haft mega griner til tider.. tusinde tak for den tid i gav og forhåbentlig igen vil give på næste speed, mig og Ryller er her stadig. cheers

Hov vil lige have Smølfe tøsen med.. tjaa først snakkede vi ikke så meget sammen, tror vi pænt hoppede forbi hinanden og misforstod.. Jeg vil gerne fortælle dig at jeg faktisk respektere dig rigtig meget, jeg syntes du er sindsyg dygtig og hold fast du er en maser.. stædig som bare fanden, men bider du fast, så sidder du sq der!

Flot arbejde du har lavet for os, hatten af for det. og nej vi havde sq ikke vundet hvis i ikke havde sitte det ski..WW en meget meget stor del af tiden.. det har altid været jer der sittede før og efter mig også har man altså noget at sige.. slut prut. Twisted Evil


Dem der skulle føle sig glemt.. bare sig jeg er en kost. geek
Tilbage til toppen Go down
Fløderand




Antal indlæg : 186
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 2:23 am

rødmer da helt Embarassed

Men ja Mone...og ryller også da Smile i hænger jo sammen og heldigvis for det Smile Grunden er lagt til et godt irl venskab og jeg glæder mig til jeg snart skal besøge jer igen hehe....med god mad og det hele Smile jaja jeg elsker jo mad hehe...

og hyggede mig da med Thor hehe Smile
Tilbage til toppen Go down
Pseudo TT




Antal indlæg : 91
Tilmeldt : 08/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 9:31 am

Du er en kost......vil da også gerne takke nogle mennesker herinde....

Tony Montana...aka Ulleh og Mirar.....hvad skal jeg sige . ...jeg startede denne server pga jer og pga vores fælles ide om kaos gennem de sidste vilde.....jeg gik med jer i LUSK og sidenhen var i jo med det samme til stede da vi lavede Kaos.......jeg har ALDRIG oplevet en så ung mand som dig Mirar med så stort potientiale....du skal ikke bare sigte efter månen for at ramme stjernerne ,-) DU SKAL GÅ DIREKTE EFTER DEM.....Ulleh dig har jeg endeligt fået talt en del med efter nu et par servere sammen...og jeg må sige det har været en ære og fornøjelse...glæder mig til at spille MEGET mere med jer begge......

Smølferne....hold K et uopslideligt team i er....ikke bare nyder jeg at tale med jer begge....MEN det arbejde I ligger for dagen er sku et studie i hvordan det SKAL gøres.....pålidelige, ærlige og IKKE bange for sige jeres meninger ,-)....ser frem til næste server ved jeres side....

Utrhed/Stolle....tja hvad skal jeg sige....en SUPER SUPER SUPER dygtig travianspiller som jeg har hygget mig rigtigt godt med på denne server....jeg håber jeg fik overbevist dig om at det godt KAN lade sig gøre at spille en server uden snyd og bedrag OG VINDE......dig ville jeg til enhver tid betro mit allerhelligste......og overlade planlægningen af hele alliancen til...du er helt formiddabel.....dont change....

Jeg vil også gerne takke ALLE jer som har lagt så KÆMPE et arbejde i at få kaos og TQ gjort til noget helt specielt at være med i....I er bare de bedste og for jeres skyld laver jeg senere i dag en Radioudsendelse...den sidste på denne speed....I ER HELT KANON....

MEN MEN MEN MEN MEN

Pseudo havde INTET været uden mine super medspillere og dem gemmer jeg det sidste ord til

Pseudo/Ea....altid parat til at give en tørn, altid pålideligheden selv......SUPER når vi skulle deffes eller vores lille dampbarn/ MEGAGULDbruger skulle holdes nede.....onlinetid 20 timer....det var bare SÅ dejligt at tage på job om morgenen og være 150% sikker på at kontoen kørte på HØJTRYK når jeg kom hjem...fordi du havde passet og plejet den som var den et lille barn.....HEHE (har dog været lidt uenige om hvordan vores hære skulle bruges i ny og næ) men du ved jeg til enhver tid vil krydse klinger med dig......

Jacob/Dødsgøgler...aner slet ikke hvor jeg skal starte...der findes IKKE superlativer nok som kan beskrive hvor stor respekt jeg har for det du kan og laver så jeg ville lade dine meriter tale for sig selv.....S3 Stifter af RaS-Execute, S4 Stifter af TRYL senere TRIM......Speed2 medstifter af Cirfant OG VET.....denne server STIFTER AF KAOS....du er bare en type som folk VIL FØLGE....det er ikke nogen tilfældighed at du sidder på det job du nu gør ,-)......faktisk er det DIN SKYLD og for DIN SKYLD at både os og smølf valgte at ligge så mange timer i den WW.....for vi VILLE give dig den sejr som du BARE HAR FORTJENT.....håber du vil modtage den og jeg vil slutte med at hylde dig

JACOB LÆNGE LEVE......HIP HIP HIP HIP...... HIP HIP
Tilbage til toppen Go down
Pseudo/Ea




Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 13/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 10:47 am

tak for denne gang...godt slutspil


Sidst rettet af Pseudo/Ea Tirs Okt 21, 2008 5:30 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Smølf2




Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 11:27 am

Flyttet til egen tråd

Ville gerne ha slettet det, men man har glemt at give os rettigheder til det Wink


Sidst rettet af Smølf2 Fre Okt 17, 2008 2:52 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
penelope




Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 1:03 pm

Kære Mirar - dette er din tråd, så det bliver først og fremmest en hilsen til dig

Tak for det fremragende arbejde du har gjort på denne server. I Kaos kom du ind og startede med at samle op i en relativ ny alliance af dygtige spillere men uden den store fælleskabsfølelse. Langsomt og sikkert ved brug af en uendelig mængde af tid, energi og omsorg for den enkelte fik du skabt en holdånd, givet fælles mål og skaffet wings og forbund. Siden blev det til WW, et utal af byggeplaner og nu til sidst en velfortjent sejr. Tak cheers

Din intelligens og indsigt er ikke kun usædvanlig for en 19-årig, selv blandt meget modne personer møder man ikke ofte tilsvarende. Og med sikkerhed er din arbejdsindsats, ansvarlighed og den menneskelige indlevelse noget helt unikt. Du er en stjerne! king

Håber den onde travian-verden (og desværre lige så onde virkelighed) hærder dig og giver dig lidt hård hud uden at gøre dig bitter eller fratager dig modet på at gå ind og give så meget som du gør til alle de mennesker du møder.

Tak for denne runde - en stor glæde at kende dig. sunny


Og ok selvom det er Mirars tråd, kan jeg lige så godt takke videre nu jeg er i gang....

Tak Smølfer for jeres veludførte fodermesterjob og murerarbejdet i WW - og tak til alle de andre sittere, der tog deres tørn og byggede og fodrede os til sejren.

Tak til Dødsgøgleren og de andre Pseudonaboer for hjælp i tidernes morgen og for at starte denne dræbermaskine af en alliance op. Tak til TT for pustet af energi, de uforlignelige radioprogrammer og ikke mindst en meget velanbragt tidsberegning her for et par dage siden...

Tak til the incredible Hulk - her tænker jeg først og fremmest på ham af jer jeg har talt med Generalen DonOlsson - festlig, dygtig og en god læremester.

Tak til Mr.Peace for at være... øhm Mr.Peace.

Tak til folk på chatten, der altid har gjort det hyggeligt og sjovt at være online. Ikke mindst til Kirkegården, der føjede nye dimensioner af sensualitet til mit syn på havenisser.

Og sidst men ikke mindst tak til Utrhed/Stolle for hele tiden at berige min forståelse af spillet. Du er en GENIAL travianspiller! elephant

Tak for nu - og på gensyn en gang... Penelope
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 2:11 pm

Jeg er selv helt rørt nu..

Lige en ting: Det er meningen i skal poste jeres minder i seperate poster, og så bare korte svar til hver Smile? jeg flytter de store svar til seperate poster i aften hvis ikke selv har gjort det..

Men altså... I ærer mig altså for meget Embarassed
Tilbage til toppen Go down
Millaskat




Antal indlæg : 66
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 9:11 pm

Mirar: Tak for dit søde indlæg, det rørte mig meget Smile ..
Det har været en fornøjelse at bakke dig op og snakke med dig, selvom du har været kort for hovedet nogle gange pga. travlhed på serveren, så har jeg alligevel fået et lille smil frem og det har måske gjort hele forskellen for dig Smile
Glæder mig til vores kakao Cool
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 12:19 pm

Millaskat skrev:
Mirar: Tak for dit søde indlæg, det rørte mig meget Smile ..
Det har været en fornøjelse at bakke dig op og snakke med dig, selvom du har været kort for hovedet nogle gange pga. travlhed på serveren, så har jeg alligevel fået et lille smil frem og det har måske gjort hele forskellen for dig Smile
Glæder mig til vores kakao Cool

<3 varm kakao med flødeskum
Tilbage til toppen Go down
FABUR

FABUR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 03/10/08

Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 9:59 pm

Tak for en rigtig god server!

See you on the flipsite.. Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mirars input Empty
IndlægEmne: Sv: Mirars input   Mirars input Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mirars input
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: