KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hulk_1 byder ind

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
HULK_1_DonOlsson




Antal indlæg : 128
Tilmeldt : 13/08/08

Hulk_1 byder ind Empty
IndlægEmne: Hulk_1 byder ind   Hulk_1 byder ind Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 11:28 am

Jamen så vil jeg da også lige byde ind...

Til at starte med skulle jeg egentlig slet ikke have spillet den her server, men Timey fik mig overbevist til at starte med ham, Bablo og Motte.. Det har for mig helt egoistisk set været den sjoveste af speedserverne (selvom -temp- på den første også var helt specielt), men det at være Germaner og bare fyre den max af var genialt..

Et tak til ledelsen skal der lyde for at være SÅ FUCKING MEGET BEDRE end Valoel + extras var det i RD tiden - det her er et bevis for at man kan vinde en server uden at lade hele alliancen sejle deres egen sø! Man kan sgu godt fortælle alliance medlemmerne ting uden at verden falder sammen.. (alt respekt til Valoel for måske at være DKs nummer 1 - men nogen pædagog blir han aldrig Laughing )

En stor hånd til Mirar som startede med at oprette The Last of the Wilds - det blev en kort fornøjelse, men er du gal du tog revanche her i allyen. Et ekstra tak til Mirar for den flotte gestus i mindelunden - jeg synes sgu også vi har været de bedste lol! Spøg til side... Stort tak til Pseudo kontoen som gjorde det hele muligt med opstaren af KAOS - også ved at tage beslutningen om at holde WW..

Og så tak til alle WW holdere, sittere etc, I har gjort et mega stykke arbejde mens vi andre har drukket bajere drunken

Jeg har glemt en masse jeg burde takke, men her kommer lige et par af dem jeg husker Smile

Penelope: For at kalde mig Generalen og være generelt den mest positive og friske person på chatten Smile Samtidig en dygtig spiller med god spilforståelse (skal dog lære at oneshotte Very Happy)

Baryllerdrengen: Fucking DER'... Ret tidligt på serveren var jeg inde og kigge på Baryllers konto - sikke et kæmperod af tropper, tropper og atter tropper Very Happy Jeg fik lov at give ham nogle tips og så da også nogle af dem virke for ham.. Det jeg egentlig vil sige med det her er, at jeg er super imponeret over en romerspiller med så forholdsvis små cleanere som dem jeg så dengang, kan være nummer 4-5 stykker på den offensive, samt plyndre som en galning! Det er sgu flot..

Beani: For altid at være der som sitter, gal du har hjulpet os mange gange.. det er en stor præstation og jeg vil aldrig glemme dig i Travian sammenhænge.. Smile

Mit ST3: Til jer alle, i var sgu klar mens jeg var klar - det var desværre ikke i alt for lang tid, men vi fik da slået lidt til søren Wink

Til sidst tak til KAOS for at have været den mest underholdende alliance og den med bedst sammenhold siden -temp-! I er sgu en flok kammerater og jeg håber jeg ser jer på andre speedservere fremover, selvom jeg måske nok holder en pause - dunno! Embarassed

En stor hilsen herfra

DonOlsson fra HULK_1
Tilbage til toppen Go down
Pseudo TT




Antal indlæg : 91
Tilmeldt : 08/08/08

Hulk_1 byder ind Empty
IndlægEmne: Sv: Hulk_1 byder ind   Hulk_1 byder ind Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 6:02 pm

SElv tak m8 det har været en udsøgt fornøjelse
Tilbage til toppen Go down
 
Hulk_1 byder ind
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: