KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 smølf`s minder

Go down 
+2
penelope
smølf
6 deltagere
ForfatterBesked
smølf

smølf


Antal indlæg : 48
Tilmeldt : 10/08/08

smølf`s minder Empty
IndlægEmne: smølf`s minder   smølf`s minder Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 1:12 pm

jeg er ikke sikker på jeg husker jer alle heri , men vil prøve


DG /jacob : jeg husker vores første møde , server 3 var lige startet , du sendte 1 spion mod mig , den døde , derefter kom der 5 , de døde også , så fik jeg en fin igm om vi skulle være venner da vi lå så tætte Laughing og vi fik et rigtig godt samarbejde igang trods forskellige ally,er , da speed startede , fik jeg dig lokket med , du endte næsten som farm indtil jeg overtog din konto et par dage og du istedet fik nogle gode farme cheers vi har ALT haft det super godt sammen i travian, og jeg kommer sq til at savne dig her , da det gik op for mig at du måske mente dette var din sidste server, ja så valgte jeg at satse alt jeg havde på at vi vandt for din skyld, for var sq da på tide du prøvede det hæhæhæ
du er en sand kammerrat os 2 imellem uanset om vi har været fjender eller venner på serverene og jeg takker dig for et godt venskab .


mirar/block: du skulle fanme en tur over knæene din hvalp , du har bare lige de ord der skal til, du er kanon at snakke med selv kl 6 om morgenen i skjul for du ved Laughing og ja det er først her på denne server vi har lært hinanden at kende bedre , og jeg er glad for det bekendtskab forhåbentlig fortsætter , for du er en jeg meget gerne tager en runde mere med , din indsats for KAOS har virkeligt været stor og uanset hvad har du været glad, vist kun 1 gang du har lignet en tordensky albino

TT: første gang jeg møder dig , og du har overrasket mig meget på den positive måde , vores snakke på msn er altid glædelige og du lytter til hvad vi brokker os over Twisted Evil glæder mig meget til at lære dig nærmere at kende Twisted Evil

stolle/Utrhed: du er der bare altid , er første gang jeg er i sammme ally som dig tror jeg, og det har været en fornøjelse at møde dig og lære dig lidt at kende , dit store arbejde her i KAOS og med WW stolle , har været kanon og håber virkeligt jeg har chancen for videre bekendtskab med dig tongue

fløderand : din skønne hmm ja ,,, dig ved man altid hvor man har , og hvis ikke siger du det så det ikke kan misforståes Shocked det har været super fedt at tage en server sammen med dig og alt dit korn der snart drev os til vanvid scratch

penelope : du har ydet en stor indsats i både ally og WW , du er en sand ven og jeg er ked af vi var så længe om at komme i rigtig snak men håber vi har chancen for at lære hinanden at kende for ellers vil jeg sq føle mig godt snydt :-)


smølf2/ christian: for satan dreng/mand, vi skulle have en hygge server , vi skulle simme den og du ville kun være lidt på om aftenen , haha ja godaw do bounce
det har været fantastisk at spille sammen med dig på dual konto , smølf var ca 1 uge gammel da du kom til , og vupti var der ændringer da du fik en ide om at vi bare skulle slå den største romerhær der havde været på speed 2 , det lykkedes så også vældig godt selv om jeg indimellem bandede den langt væk da jeg sq osse skulle have plads til lidt deff , vi har brugt rigtig mange timer sammen på kontoen og msn, og gjorde det gerne om igen , vi ved altid hvor vi har hinanden, og indimellem var det ligefrem uhyggeligt vi havde de samme tanker i samme sekund , aldrig har jeg oplevet lignende og er ALTID klar på en tur mere med dig ,,travian altså geek


mone, rylle,bøllerne ,milla osv : i har været super gode allymate , mange gode snakke på skype og gode grin , er glad for jeg lærte jer lidt at kende og mon ike vi mødes igen på serverne :-)


ALLE : VI VANDT

vi har alle i fælleskab vundet denne server , selv ham der sendte 1 præe i opbakning , hende der sendte 103 korn til WW osv osv haha , jeg kunne ikke lade være med at skrive igm til dem der kom med lidt sjovt til pseudo, så de ved hvem de selv er lol!

vi har sammen med venner , alle forbund der troligt sendte tropper og korn selv om de var ved at få en fis af vores KORN igm , hevet en fed sejr hjem trods vi havde flere store alliancer imod os , vi er fanme seje og kan vist ikke sige vi kom nemt til sejren på denne server

så TILLYKKE ALLE og tak for en god tid her i KAOS / TQ
Tilbage til toppen Go down
penelope




Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 10/08/08

smølf`s minder Empty
IndlægEmne: Sv: smølf`s minder   smølf`s minder Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 2:26 pm

Smølf - bare rolig, du slipper ikke bare for mig igen lige foreløbig...

Du er simpelthen en rigtig gutterkvinde! På alle måder en herlig Travianpersonlighed. cheers

Ps. Har forresten fundet ud af at smølfer ikke kommer ud af æg. Af en eller anden bizar grund flyver storken rundt med små smølfinger. Sleep
Tilbage til toppen Go down
Fløderand




Antal indlæg : 186
Tilmeldt : 10/08/08

smølf`s minder Empty
IndlægEmne: Sv: smølf`s minder   smølf`s minder Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 3:21 pm

hehe ja, har også været super glad for at jeg igen havnede på samme side som dig og Christian (smølf2), det var faktisk noget af det vigtigste for mig denne server.

og er første gang jeg hører mit korn har drevet nogen til vanvid rofl
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

smølf`s minder Empty
IndlægEmne: Sv: smølf`s minder   smølf`s minder Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 3:52 pm

Så længe det er dit knæ jeg kommer over smølfie, så er det fint med mig Smile

Jeg er også kanon tilfreds med at vi fortsætter sammen fremover, hvis jeg ellers kan overtale mig selv til at køre videre.. men jeg har vel snart ikke så meget valg Smile? Black Mamba og bøllerne har ihvertfald besluttet at jeg fortsætter Smile
Tilbage til toppen Go down
Pseudo TT




Antal indlæg : 91
Tilmeldt : 08/08/08

smølf`s minder Empty
IndlægEmne: Sv: smølf`s minder   smølf`s minder Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 6:06 pm

LOL du vil bare have mine radioudsendelser ,-)......spøg til side jeg har mindst de samme tanker den anden vej...det har sku været en god positiv oplevelse.....har jo allerede besluttet at tage en tørn mere med jer
Tilbage til toppen Go down
stolle/Utrhed
Admin



Antal indlæg : 138
Tilmeldt : 20/09/08

smølf`s minder Empty
IndlægEmne: Sv: smølf`s minder   smølf`s minder Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 7:01 pm

Efter at have lavet et langt indlæg hvor jeg ikke skriver nok om dine evner vil godt bruge dette indlæg både som en tak og bekræftelse af at jeg har værdsat dine evner og din tid rigtig meget smølf. Det må du ikke være et sekund i tvivl om.

Så selvom i formåede at bygge serverens næstbedste cleaner, skal du vide at det er ikke det jeg sætter mest pris på ved dig. Nej det er din evne til kommunikere og yde en indsats hvor det virkeligt tæller. Mange tak for det .
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





smølf`s minder Empty
IndlægEmne: Sv: smølf`s minder   smølf`s minder Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
smølf`s minder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: