KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Utrheds erindringer

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
stolle/Utrhed
Admin



Antal indlæg : 138
Tilmeldt : 20/09/08

Utrheds erindringer Empty
IndlægEmne: Utrheds erindringer   Utrheds erindringer Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 5:04 pm

Tja, hvad skal man sige som ikke allerede er blevet sagt. Der er rigtig mange aspekter i denne server som jeg vil huske, trods et meget lavt engagement før stolle kontoens involvering i KAOS. Jeg vil derfor fokusere på de folk der har hjulpet mig så langt...

Den første og vigtigste er selvfølgelig min kompagnon og stik modsatte dual partner, stolle. Jeg har ikke kunnet drømme om et bedre samarbejde end det jeg har haft med stolle. Manden laver alle de ting som jeg sjældent selv får gjort (især farmingen har været en kæmpe gevinst). Derudover besidder han et utroligt arbejdhjerte, som alle arbejdsgivere ville være glade for (hvis altså ikke han spillede travian Smile ). En skam at så mange af jer KAOS folk ikke nåede at stifte rigtig bekendtskab med ham, da der komme mange RL pligter i klemme for ham. Jeg er sikker på at han ville have passet som fod i hose i jeres koncept. Mange tak for en rigtig god tid stolle.

En anden uvurderlig og engageret medspiller har hele tiden været Mr.Peace. Vores trofaste nabo som vi har gennemgået alt med på denne server og derudover også tog et kæmpe slæb om natten på vores WW i slutspillet. Så selvom du til tider kan være lidt for åbenmundet har jeg nydt dit selskab meget i alle tre måneder Smile Det er jo altid lettere at holde af en person når man ikke selv står for skud. Jeg er dog glad for at jeg ikke tidligere fik nys om at det var min kære fjende Iznogoud, der gemte sag bag Mr.Peace aliaset, da det helt sikkert havde udløst en tidlig krig Smile Jeg ser frem til endnu tre gode måneder ved din side og vær nu ikke for hård ved mig.

Den sidste som jeg lige kan erindre har været en stor hjælp inden KAOS tiden har været stolles RL nabo vester. Mr. Præts som andre ville kalde ham, har formået at opbygge en meget imponerende vidensbase, hvad dette spil angår og har igennem hele serveren forsynet os med lige præcis det antal prætorianere vi ønskede (se det er guld værd for en offensiv germaner). At han så også stod med 300K trin 20 prætorianere da slutspillet startede underbygger bare den store glæde jeg/vi har haft ved at have som nabo.

Nu ville det så være på sin plads at nævne alle dem der har gjort en kæmpe indsats for TQ som helhed i slutspillet, men da jeg ikke ville kunne skrive ret meget som ikke allerede er sagt vil jeg ikke bruge mange linier på dette (desuden ville jeg sikkert bare glemme nogen). Dog vil jeg sige stor tak for en rigtig god tid med mange hyggelige stunder til især Penelope, TT, Mirar og smølf, da det ofte har været jer jeg har diskuteret tingenes gang med. I er alle folk som jeg meget gerne vil se mere til i fremtiden, jeg håber bare det bliver som venner og ikke fjender Smile

Herefter er det vel på sin plads at jeg også nævner nogle af de folk som har ydet en stor indsats i forbindelse med stolles WW. For selvom det ikke vandt, havde det en stor taktisk værdi her i slutspillet.

Derfor skal der falde en ros til: Freak Show, Jeezy, Tuenpigen, Vikinge Fruerne, Annette(peace2) og endnu engang Penelope, som var en uundværlig støtte som bærende faktor på stolles WW.

Umiddelbart vil to mand nu sidde og tænke "hvorfor er jeg ikke nævnt der?" og det er der en grund til. I har nemlig fortjent en uddybede sektion Smile

Tyler Durden, kom sent ind i Rotten men var fluks frisk på at deltage aktivt i alting og har udover at være en meget værdifuld sitter på WW, nærmest ene mand holdt mine tre hadefjender til ilden i næsten en halv server (Nieman, sonne og bluefox). Du har gjort et rigtig rigtig flot stykke arbejde og din iver alene burde give dig en præmie. At du så ligeledes har flair for gamet og er villig til at lytte er bare en ekstra bonus. Mange tak TD, det har været en fornøjelse at lære dig at kende.

NH City. I mine øjne, den bedste rookie jeg længe har set. Var en aktiv del af Rotten da stolle indtrådte i alliancen og hørte til i toppen. Da vi begyndte at snakke fusion med KAOS, fik han "ordre" på at bygge en habil WW cleaner, så Rotten havde noget rigtigt at tilbyde når en fusion fandt sted. Dette opfyldte han til punkt og prikke uden et eneste brokkende ord. Denne spiller er klart den der har imponeret mig mest på denne server. Manden støvsuger viden til sig og er ikke bange for at spørge til råds. Den helt rette ånd hos en rookie. Forsætter du denne tilgang til spillet vil du uden tvivl ende med at være en af spillets aller bedste spillere. Jeg ønsker dig held og lykke med dine ambitioner på næste server og jeg er ikke et sekund i tvivl om at du nok skal opfylde den til perfektion. Har du nogen spørgsmål tilbage, så bliv aldrig for fin til at spørge. Det er den eneste måde man lærer på.

Nu kommer jeg så til det svære, nemlig at afslutte. For jeg vil uden tvivl have glemt nogen og det er jeg selvfølgelig ked af. DG er bevidst ikke nævnt da han har fået rigeligt med roser allerede. Du og sikkert også andre ved at vi på intet tidspunkt, kan eller vil være fjender. Venskabet er nu tre servere gammelt (ekskl. dine små pauser Smile ). Jeg har nydt hvert et sekund... Men det ved du Wink

Herudover skal hele alliancen have en stor tak for jeres rigtig flotte indsats. Jeg er meget imponeret over de egenskaber alliancen lå inde med. Mange af jer er sikkert glade for at jeg ikke tidligere blev en del af KAOS, da i ikke alle ville have brudt jer om alle mine metoder. (Nåede jo stadig at træde et par stykker over tæerne, men som jeg forklarede smølf2, så drejer spillet sig kun om 1 ting og det er at alliancen skal vinde og til det bruger jeg de midler jeg finder relevante, uden bekymring for den enkelte (og det er nok det sidste, som er min akilleshæl).

//Utrhed siger tak og vi ses forhåbentlig igen.
Tilbage til toppen Go down
Mr.Peace




Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 17/09/08

Utrheds erindringer Empty
IndlægEmne: Sv: Utrheds erindringer   Utrheds erindringer Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 4:14 am

Jeg siger 1000 tak for de utroligt pæne ord.. det er jo på ingen måder svært at stå ved din side når der er tale om ikke bare en utrolig dygtig Travian spiller, men også een som også er fornuftig, rent ledelses mæssigt. Jeg ser helt sikkert frem til de kommende 3 måneder hvor jeg håber at kunne bidrage med samme seriøsitet og vedholdenhed som du har præsteret i denne omgang. og ikke mindst kratte yderligere viden til mig.. selvom jeg troede jeg vidste nok og rigeligt om det at spille travian. så har du tænkt i andre baner, og ligefrem i andre dimensioner og jeg glæder mig som et lille barn, til at se nogen af de tanker og strategier virkeliggjort.
NU var det vores andet WW der vandt og dermed også dette der er fokuseret meget på. jeg vil derfor også sige at det var helt igennem fedt at opleve hvor meget styr der var på "jeres" WW og hvor nemt det var at holde, og dermed også en kæmpe tak til dem der har bidraget der også.

P.S Jeps.. jeg er åbenmundet.. det står jeg ved.. men du kender mig godt nok til at vide at åbenlys fjolleri accepteres ikke.. Razz Stuktur, Vedholdenhed og hyber aktiv samt evnen til at tænke uden for boksen og bede om hjælp når man mangler den er det der skal til Wink
Tilbage til toppen Go down
 
Utrheds erindringer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: