KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Mones farvel..

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vilde Anemoner

Vilde Anemoner


Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 10/08/08
Alder : 50
Geografisk sted : Rønnede

Mones farvel.. Empty
IndlægEmne: Mones farvel..   Mones farvel.. Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 7:28 pm

Ja jeg postede den jo forkert i Mirar´s tråd, så den kommer igen her.

Og her troede man at der ville blive smidt en roman

Og Mirar gå nu lige ind og titte hvem der er forest på Off listen, mig eller Rylle.. hæhæ jeg vil hellere betegnes som den mest hårdtslående ælling på denne server

Og hvor skal jeg dog starte..

Rand.. søde Rand som altid har været der for mig både gennem denne og sidste server, og fy for dævlen en rutchetur jeg vist har haft ham udsat for, først hele den turbulente tur gennem Lusk, blod sved og tåre blev der meget tæt på udgydt der! Men manden holdt stand og har ALDRIG ladet mig i stikken på trods af alle de frustrasioner jeg har haft pålagt ham

Senere her i spillet som Rand som jeg nu kender ham og den ære af have mødt manden irl og det store idol Kim for vores knægt Thor, Kim havde da lige fået sin helt egen hæmoride da han var på weekend her hos os. Og jeg regner da med at vores vendskab vil bestå mange år endnu, ihvertfald en speed mere som dual med mig og Takito og indlagt til faste weekend besøg- jeg skal nok være taxi

Mirar du er jo en af dem der efterlader et godt fodaftryk og man ikke sådan glemmer, en knokler for folket er du og dine evner til at trænge igennem og få det hele til at spille er sq enestående, jeg tager hatten af for dine 19 somre og dine evner såsom at indføre empati i lederskabet, det er dette der har ført os alle sammen til sejr, folket vil gerne følge dig, du forstår at sætte hver enkelt person i centrum så de ærligt føler at de er der og ikke bliver fyldt med øregas, dette gør at vi alle troligt følger dig og ikke har behov for flere ally skift, du er et talerør der er gjort af et helt specielt stof, det stof skal du nu så tage og gøre til noget bedre og større end Travian, for jeg er ikke et sekund i tvivl om at du kan.. hvis Mir ikke kan hvem så

Beani og Mutti. (Rigtige Qvinder)

Ja hvor skal jeg dog starte og slutte, i er og bliver de sejeste kællinger på denne server og hvor har jeg dog nydt jeres selvskab i chatten, spillet havde ikke været det samme uden jer og vores brægen når de kåde mænd pipper

Xsan - Takito - Butcher - F bastarterne - Chey/kemi - Kirke/havenisse - The Eagle - NBJ - Bøllerne og dem jeg har glemt.. råb op

Tjaaa i er jo bare nogle super dejlige mennesker som jeg har snakket meget med over chatten og forhåbentlig kommer til at dele tid igen med på næste speed, det har været super sjovt og mindre lærerigt at chatte med jer.. haha mandens behov og Tv guiden kan vist nævnes, for ikke at tale om Takitos skide fodbold

I har alle fyldt en stor del af vores liv herhjemme de sidste måneder og det er da rørende at man over et skide krigsspil bliver indlemmet i folks madvaner og andre unoder,- gode og dårlige dage, ja stort set alt - men sådan er et godt fælleskab jo også, man deler hvad man har og dertil folks egne fine personligheder.. det er sq da smukt!!!

Så alle stort tillykke med at vi sejrede og tak for de mange timer vi har hygget og leet.. eller nærmere haft mega griner til tider.. tusinde tak for den tid i gav og forhåbentlig igen vil give på næste speed, mig og Ryller er her stadig.

Hov vil lige have Smølfe tøsen med.. tjaa først snakkede vi ikke så meget sammen, tror vi pænt hoppede forbi hinanden og misforstod.. Jeg vil gerne fortælle dig at jeg faktisk respektere dig rigtig meget, jeg syntes du er sindsyg dygtig og hold fast du er en maser.. stædig som bare fanden, men bider du fast, så sidder du sq der!

Flot arbejde du har lavet for os, hatten af for det. og nej vi havde sq ikke vundet hvis i ikke havde sitte det ski..WW en meget meget stor del af tiden.. det har altid været jer der sittede før og efter mig også har man altså noget at sige.. slut prut.


Dem der skulle føle sig glemt.. bare sig jeg er en kost.



Fløderand




Indmeldt : 10. aug 2008
Indlæg : 184

Emne: Re: Mirars input Today at 12:23 am

--------------------------------------------------------------------------------

rødmer da helt

Men ja Mone...og ryller også da i hænger jo sammen og heldigvis for det Grunden er lagt til et godt irl venskab og jeg glæder mig til jeg snart skal besøge jer igen hehe....med god mad og det hele jaja jeg elsker jo mad hehe...

og hyggede mig da med Thor hehe
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Mones farvel.. Empty
IndlægEmne: Sv: Mones farvel..   Mones farvel.. Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 7:50 pm

Du er alt for god ved mig mone-musen Rolling Eyes
Men nu er jeg altså også gentagende gange blevet beskyldt for at forfordele dig Shocked ej, jeg har jo altid bare ville gøre jer glade, og det rør mig meget når du bekræfter at det jeg har gjort faktisk har været noget værd for nogen. Det gør det også noget værd for mig.
Tilbage til toppen Go down
 
Mones farvel..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: