KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Tak fra en rookie

Go down 
ForfatterBesked
smoer40




Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 20/09/08

Tak fra en rookie Empty
IndlægEmne: Tak fra en rookie   Tak fra en rookie Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 10:09 am

Jeg vil sige tak til alle i alliancen for det kæmpe arbejde i lavede for at bygge WW, forsvarer det, og få alle os andre til at forstå hvor vigtigt det var at sende hele tiden Laughing

SEC hjalp mig i min spæde start, mange tak "hyggespiler" Laughing

Men en stor tak skal der lyde til mr. peace, som lang tid før vi kom i ally sammen, hjalp mig utrolig meget med at forstå spillets facetter, selvom jeg til tider må ha virket lidt håbløs fortabt:-)
Hjælpen har været uvurderligt Very Happy
Håber vi får et godt samarbejde på næste server, men i hvert falde et mange tak. det har været enormt sjovt, og jeg er ikk i tvivl om næste speed bliver underholdende.
Derudover skal der lyde en stor tak til mine tro følgesvende, don coleone og dallewalle, som altid har stået ved min side i tykt og tyndt, vi har haft mange sjove timer sammen cheers

mvh smoer40
Tilbage til toppen Go down
 
Tak fra en rookie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: