KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Tusind tak !!!

Go down 
ForfatterBesked
Don coleone




Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 20/09/08

Tusind tak !!! Empty
IndlægEmne: Tusind tak !!!   Tusind tak !!! Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 11:08 am

Jeg troede aldrig jeg kunne blive SÅ bidt at et på overfladen simpelt spil, men når man så kommer længere og længere ind i det finder man ud af hvor avanceret og nuanceret det kan være og F... hvor jeg elsker det..

At spille sin 1.server og så opleve den form for sammenhold og hjælpevillighed fra alle andre allies har simpelthen været en udsøgt fornøjelse. Og jeg vil da gerne takke et par personer for deres hjælp, guide og støtte..... Here goes:

Først og fremmest SEC: Min mentor, min læremester, min sparringspatner, mit idol, Jeg lærte dig at kende da -rotten- sejlede og du tog hånd om sagerne selvom du bare `hyggespillede` og havde din helt egen ally. Og lynhurtigt var vi tilbage på sporet takket være dig. Du har lært mig praktisk taget ALT jeg ved om Travian og du lærer mig stadig ting.... På din egen dejlige måde hvor jeg selv får lov at dumme mig og bruge hovedet lidt. Jeg nyder vores lege og msn samtaler og håber det fortsætter på næste speed... Bøjer mig i støvet for dig, du er virkelig en konge blandt Travianere!!!

Freak show : tak for hjælpen med -rotten- da vi begge brugte mange timer på diplomati.Du hoppede lidt imellem alliancerne en overgang men kom heldigvis tilbage til os til sidst. Men hele tiden holdt vi kontakten Håber vi får et godt samarbejde på næste server også.

Jeg vil også lige takke Stolle og Mr. Peace: Tak for jeres ledelsesstil på alle fronter. I kom med i -rotten- og lynhurtigt fik i sat jer på ledelsen og fik skik på tingene, hård og kontant men det var nødvendigt.. Og så fik I også sikret os at være på det vindende hold til sidst... Tak for det!! Very Happy

Der er masser af andre der fortjener et ord med på vejen men det er vist allerede blevet til en god stil herfra... Men sidst og ikke mindst må jeg lige takke min Homie Smoer40 og hans kæreste Dallewalle: det har været sindsygt sjovt lige siden vi startede sammen på denne server. Vi har hele tiden hjulpet og rådgivet hinanden. Du/I ved hvad I betyder for mig!!! Wink
Og næste server bliver vi vilde som dual Twisted Evil

Tak til alle dem som ikke er nævnt men bestemt heller ikke glemt, vi ses næste gang Very Happy
Tilbage til toppen Go down
 
Tusind tak !!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: