KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 NH City fortsætter takkemoden:-)

Go down 
ForfatterBesked
NH city




Antal indlæg : 11
Tilmeldt : 20/09/08

NH City fortsætter takkemoden:-) Empty
IndlægEmne: NH City fortsætter takkemoden:-)   NH City fortsætter takkemoden:-) Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 2:05 pm

Da det er blevet mode at takke af efter denne server kommer der også lidt ord herfra, samt lidt ironi Wink

Min oprindelige tanke med denne server var alene at danne mig lidt erfaring i opstartsfasen som Germaner, spillede en ½ server tidl som Romer. Meningen var så at spille fuldt ud på næste server sammen med nogle venner. Jeg fik først starte 6 dage inde i spillet p.g.a. ferie, hvilket gav nogle udprdringer.
Jeg blev dog hurtigt grebet af spillet og så tog den ene dag efter den anden.

Stolle/Utrhed
Min største tak skal lyde til Stolle & Utrhed. Tak for jeres overbærenhed i forbindelse med mine mange spørgsmål, som blev svaret uden den mindste tegn på irritation. Det er fedt at møde en spiller der som jer er klar til at dele ud af viden til andre. Og en stor tak for de pæne ord i jeres takke tale. Det varmer meget når det kommer fra Jer. Og stor ros til det flotte lederskab, var ikke i tvivl om at sejeren kom i hus.
PS. En stor leder skal indimellem skære igennem og kan derfor virke diktatorisk. Det er en leders tarv. Informeres der efterfølgende om grunden og overvejelserne som der generelt blev gjort har man opskriften på en stærk ledelse.

Mr. Peace
Mr. Peace gamle Rotte. Tak for samarbejdet på denne server. Det har været en fornøjelse at kunne samarbejde, tale med og planlægge så åbnet uden frygt for at blive bagtalt eller stukket i ryggen efterfølgende. Din direkte og åbne stil er fantastisk og inspirerende. Det var jo en glædelig overraskelse at se hvem der gemte sig under Peace navnet, selvom vi på grund af omstændighederne på sidste server ikke fik talt meget sammen. Men jeg har kun hørt meget positivt fra Darkangel og Sol om dine samarbejds og leder evner.

Og eller i kronologisk rækkefølge.

Varpet:
For det gode naboskab. Du var den eneste der forsøgte at plyndre mig i startfasen et par gange, men til alt held uden held og i stedet fik du mig så til at gå med i AM. Har flere gange troet at vi på et tidspunkt skulle kæmpe nogle drapelige kampe, efter min nedkæmpelse af Frederiksstad og da du sammen med de andre gik i Dolph istedet for rotten. Men vi fik istedet etableret et fornuftigt samarbejde, der nok kunne have været bedre hvis vi have haft en 3 spiller i området til at lege med MB300.

Fleming:
For din manglende fremsynethed da du afviste mig som medlem af Rotten da jeg ikke havde Ø nok, på trods af tidl samarbejde og at jeg efter at have spillet i 3-4 dage kun manglede 10 i Ø for at leve op til "kravene" hvorfor jeg istedet meldte mig ind i PLOD, der var den største alliance på det tidspunkt.
Du gjorde mig så eder irriteret at jeg spillede dag og nat og en uge for så at have været en top 5 spiller i Rotten.
Da Plod viste sig at være meget ineffektiv gik jeg så med i den lokale AM

Frederiksstad:
Du om nogen viste mig at man ikke altid kan stole på at aftaler overholdes.
På trods af at du gik fra at være farm og mod min vilje blev medlem af AM fortsatte du den linie. Du var grunden til at jeg måtte forlade AM og kom over i Rotten til gamle venner. Min helt takker for erfaringen!! R.I.P.

Løgsuppe og Var:
Havde det ikke været for jer havde spillet måske set helt anderledes ud. Tak for jeres støtte og opbakning på de kritiske tidspunkter.

Sir Malheimer:
Da jeg havde allermest brug for støtte var du der. fik mig med i rotten og sørgede for opbakning så jeg kunne så imod et evt. angreb i forbindelse med min kontrovers med Frederiksstad. Også en tak for at holde mig ajour med hvad der skete i Rotten på det politiske plan.

Freak Show:
For de mange hyggelige MSN der løb ind med tilbud om det ene og andet samt vores dialoger om spillet fremadrettet.

Darkangel:
Min gamle allianceleder i DDF, som ikke spillede i dette spil, men alligevel var med på sidelinien med råd og vejledning når vi sad næsten hver aften og talte på MSN, hvor jeg spillede Travian og du lyttede og lavet ellers andet. Dit hovedråd er uundværligt-Pult dem!!!!!! Du reddede mig også flere gange når at YoU see´s(meget pålidelige siger reklamerne)) bredbånd gik ned, hvor jeg kunne ringe på ukristlige tidspunkter og hvor du så klarede at holde soldaterne i live. Håber du kommer over din sygdom så vi sammen kan skabe ære og rædsel på næste server.

Ingrid:
Min nye kæreste, for din mere eller mindre forståelse for, men accept af at jeg efter vi havde hygget os lige skulle ind og flytte korn til tropperne inden vi kunne lægge os.
Det er et forhold der har perspectiver for en Travian spiller Smile

Har jeg glemt nogen beklager jeg meget, men siger tak for spillet og glæder mig til næste server.

//Hope
Tilbage til toppen Go down
 
NH City fortsætter takkemoden:-)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: