KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Til til jer alle fra Hulk_1_Motte

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
HULK_1_MOTTE




Antal indlæg : 65
Tilmeldt : 13/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 6:34 pm

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde, der er så utroligt mange jeg gerne vil nævne her så jeg tror bare jeg ikke nævner nogen..

Jeg kan kun sige at det her nok var top 1 server jeg har spillet grundet den spænding der faktisk kom til sidst, og alliancen kaos må siges at ligge i top 2 af alle jeg har spillet i, og det er efterhånden mange på de 20+ servere jeg har spillet på.. Det er en helt unik samling af stærke og hjælpsomme folk jeg har mødt her.. cheers

Jeg vil rette en speciel tak til mine 3 kontomates, Glenn, Donolsson og Timey. Det har været godt at spille sammen med jer og i har sgu holdt den godt kørende når jeg nu har været så hårdt ramt af arbejde i perioder... I er sgu nogle guttermænd.

Sidst må jeg nævne Mirar for hans flotte ord om Hulk kontoen. Vi takker, bukker og nejer. Det er rart at ens arbejde bliver værdsat af og til. Du har lagt et utroligt arbejde i kontoen og jeg er meget glad for det til sidst bar frugt med en serversejr som resultat. Det er fandme godt skuldret og langt hen af vejen din fortjeneste som utrættelig leder!

Jeg kunne nævne mange flere af jer her, men vil bare sige det har været et privilegie at være i samme alliance som så fremragende spillere som det har været tilfældet denne gang.. TAK!



PS: Jeg tager en pause fra travian nu, men hold jer endeligt ikke tilbage på messenger så vi kan få en snak og måske kan jeg give en hånd hvis i en dag har brug for en sitter... Wink alien
Tilbage til toppen Go down
Smølf2




Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 10/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 9:02 pm

HULK_1_MOTTE skrev:
PS: Jeg tager en pause fra travian nu, men hold jer endeligt ikke tilbage på messenger så vi kan få en snak og måske kan jeg give en hånd hvis i en dag har brug for en sitter... Wink alien

Hehe...det sagde jeg også på sidste Server.....Du er allerede solgt til endnu en server Cool
Tilbage til toppen Go down
Millaskat




Antal indlæg : 66
Tilmeldt : 10/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 9:21 pm

Jeg ville også holde en pause på næste server, men jeg er blevet lokket med alligevel..

Faktisk savner jeg Travian lidt nu hvor serveren er stoppet Embarassed
Tilbage til toppen Go down
HULK_1_MOTTE




Antal indlæg : 65
Tilmeldt : 13/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 12:29 am

Millaskat skrev:
Jeg ville også holde en pause på næste server, men jeg er blevet lokket med alligevel..

Faktisk savner jeg Travian lidt nu hvor serveren er stoppet Embarassed

Jamen kære milla, det er dælme da gået hurtigt.. Tror du har sat ny rekord der... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
HULK_1_MOTTE




Antal indlæg : 65
Tilmeldt : 13/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 12:31 am

Smølf2 skrev:
HULK_1_MOTTE skrev:
PS: Jeg tager en pause fra travian nu, men hold jer endeligt ikke tilbage på messenger så vi kan få en snak og måske kan jeg give en hånd hvis i en dag har brug for en sitter... Wink alien

Hehe...det sagde jeg også på sidste Server.....Du er allerede solgt til endnu en server Cool

Jeg har desværre ikke tiden. Har forrygende travlt på jobbet for tiden, så jeg er ret overbevist om at jeg ikke bliver kontoejer denne gang. Smile

Men dermed ikke sagt jeg ikke har lyst Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 11:33 am

Alle hold jer væk. Fra denne time frem er Motte min sitter ;-)

Men Motte, min ros af jer er velfortjent !
Tilbage til toppen Go down
HULK_1_MOTTE




Antal indlæg : 65
Tilmeldt : 13/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 12:24 pm

Tony Montana/Mirar skrev:
Alle hold jer væk. Fra denne time frem er Motte min sitter ;-)

Men Motte, min ros af jer er velfortjent !

Smile Du kan jo altid fange mig på messenger
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 1:29 pm

Det er noteret på et papir, brændt ind i bordpladen, og ridset i computerskærmen;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Empty
IndlægEmne: Sv: Til til jer alle fra Hulk_1_Motte   Til til jer alle fra Hulk_1_Motte Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til til jer alle fra Hulk_1_Motte
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: