KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 FABUR vil også gerne takke af

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
FABUR

FABUR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 03/10/08

FABUR vil også gerne takke af Empty
IndlægEmne: FABUR vil også gerne takke af   FABUR vil også gerne takke af Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 10:12 pm

Jaah, så vil jeg da også gerne takke af for denne runde..
jeg vil gøre det lidt kort.

Jeg vil starte med at sige tak til en kanon sammenslutning, fra TQ´s side, der bare har fungeret 100% hele vejen!!

Tak til ledelsen for deres kæmpe arbejde..

Tak til de som var sittere på WW om natten, med en masse timers hygge, når vi kæmpede med WW´et..

Jeg syntes i ALLESAMMEN er guld værd, og jeg ville ikke have byttet jer for noget på denne server..

De fleste af jer kender mig nok ikke.. Smile
Men det ændrer ikke på at jeg er virkelig glad for jeres hjælp..!

Og TAK til Angel for et kanont samarbejde i TW. Og rigtig mange timers underholdende hygge sammen med mig.. Du er en rigtig dejlig person..!

TAK til FUBAR, Thors Hammer og Emsige66 for et eminent arbejde i A51, som har været langt fra let at holde styr på.. Wink

Sidste jeg gerne vil sige tak til er Mirar.. FOr nogle gode og lange samtaler, og MANGE TAK for samarbejdet..

Jeg beklager hvis jeg mangler nogen.. Men der er så mange jeg vil takke.. At jeg ikke kan, nævne navne..

I har allesammen været med til at give mig den bedste runde her på Travian..

Hav det rigtig godt..! Og rigtig godt gået..

FORZA TQ!!!

//FABUR
Tilbage til toppen Go down
The Divine Ones/Angel




Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 02/10/08

FABUR vil også gerne takke af Empty
IndlægEmne: Sv: FABUR vil også gerne takke af   FABUR vil også gerne takke af Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 11:22 pm

Jeg er bare så glad for jeg fik changen for at lære dig bedre at kende, for hvor var du en møg irreterende TOSse den forige runde, men efter alle de samtaler vi har haft kan jeg ikke andet end grine af alle de dumme diskutioner der var, og jeg kunne ikke have undværet de samtaler, vi har haft ganske meget sjov, du skal nu lære at holde bedre på mine hemmeligheder i fremtiden på næste server! Smile
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

FABUR vil også gerne takke af Empty
IndlægEmne: Sv: FABUR vil også gerne takke af   FABUR vil også gerne takke af Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 11:29 am

Jamen selv tak og i lige måde mate Smile men jeg har læst et eller andet sted at du simpelthen ikke vi slippe mig og måske kører næste server i samme fold som mig? Smile?
Tilbage til toppen Go down
FABUR

FABUR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 03/10/08

FABUR vil også gerne takke af Empty
IndlægEmne: Sv: FABUR vil også gerne takke af   FABUR vil også gerne takke af Icon_minitimeMan Okt 20, 2008 7:04 pm

@Angel.. Smile

Ja, det har du ret i.. Jeg kunne bare ikke lade være..

@Mirar..
Du SKAL være med i samme fold næste runde..
Alt andet vil jeg ikke tilgi.. Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





FABUR vil også gerne takke af Empty
IndlægEmne: Sv: FABUR vil også gerne takke af   FABUR vil også gerne takke af Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
FABUR vil også gerne takke af
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: