KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Bolette-newton




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 06/09/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 1:08 pm

Timey og Bablo hovedsageligt, som jeg har har mest at gøre med siden mit skifte til Bolette. Jeg vil gerne takke jer for den varme velkomst, og forståelighed i har haft for os hele vejen igennem, uanset hvor upopulære vi har været til tider. Dette gælder sikkert også DonOlsson og Motte, men dem har jeg ikke rigtig stødt så meget på.

Jeg synes sq vi har formået at skabe en fin masse KAOS hos vores fjender, som har mærket til vores styrker. Det har været en dejlig følelse man har siddet med, når vi begge er kommet succesfuldt hjem fra missioner, som har budt på stor skade hos vores fjender. Højdepunktet blev nok Urban som sad med en skidt følelse bagefter, og uden hovedby og cleaner Twisted Evil

Mirar, og Bablo

Stor tak til jer, for at have fået par åbenbart upopulære stoddere med ind i Kaos. Hvis ikke vi var upopulære inden vi kom, så blev vi det efter nogen tid, men det blev der justeret lidt på.

Kaos: Kanon alliance, som jeg har enorm respekt for, kunne dog ønske en mere konservativ og liberal tankegang til tider.

Mirar, igen: Flot ledelses-stil, jeg er sq imponeret. Jeg ved selv, hvor svært det er, og hvor mange verbale tæsk man til tider får

Team-Bolette:

Stærkt arbejde fra dag 1 vi overtog kontoen, som var ved at rasle godt og grundigt fra hinanden. Efter 1 uge kan man vel sige at vi har været nogenlunde suveræne indtil sidst på serveren. Ser frem til næste server sammen med jer forhåbentlig cheers

Største misser på Bolette:
Sidste 3 ugers inaktivitet Embarassed
Og elendige angreb imod Mahes3

Personlige misser fra Newton:
Jeg havde været vågen i noget der ligner 28 timer, og magtede ikke at tage ww'et fra 7-9 en morgen, og lod ww-teamet i stikken. Forstår ikke hvorfor jeg ikke er blevet svinet for den, jeg havde rykket bollerne af vedkommende, hvis det var sket under mit ww lol!
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 1:57 pm

du var skam ikke populær kan jeg sige dig Smile jeg var jo i holland på det tidspunkt men ikke engang dernede gik det min næse forbi at du havde "sovet i timen" ! Heldigvis havde vi et par ansvarlige folk der fik styr på det, som tiden jo senere viste !

Haha, men alt forladt, vi laver alle sammen bommerter.. men for satan den der var IKKE rar ^^


Men jeg er glad for vi fik arbejdet jer ind i KAOS og i har jo lavetr mange sjove angreb, selvom jeg også husker det noget hovedløse angreb på Mahes.. men alligevel, det gav jer da nogle off points ^^

Bolette er jo serverens medaljegris og det mener jeg fortjener sin respekt ! Det kan jo være vi ses igen. Du har min msn
Tilbage til toppen Go down
Bolette-newton




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 06/09/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 2:07 pm

ja, vi må jo nok også erkende, at vi til tider har fået lidt metalforgiftning og er gået for meget efter medaljer, frem for at fremme Kaos 100% måske.

Ja, jeg håber da vi ses igen, men jeg regner med at vi fra denne konto laver en ally, som gerne vil tages seriøst. Evt. med noget samarbejde med nogle af gutterne herfra, men vi må se tiden an, regner ikke med der er så mange der har det store tilovers for os, men vi overlever, og kæmper ihærdigt videre Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 2:10 pm

haha, risikoen for vi bliver dødskonkurrenter er ihvertfald til stede Smile men så kan det være jeg skal lære dig at angribe Wink
Tilbage til toppen Go down
Bolette-newton




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 06/09/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 4:15 pm

tjah Razz

Jeg vil nu mene at, hvis jeg finder min form fra Newton-tiden frem igen, så burde det ikke være noget problem. Har trods alt spillet lidt med hovedet under armen dene runde, og har heller ikke været så påpasselig som normalt, da jeg ikke var med de første 2 måneder og ikke har været ligeså "bange" for at miste det jeg havde, da jeg ikke har brugt 3 måneder på det, men kun 1,5 Laughing Jeg ved ikke lige hvad det her er for noget pisj eg sidder og lukker ud, men det kunne da være lækkert at mødes igen cheers
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 4:55 pm

haha ja.. Overvejer også om man skal starte turninger i 1 vs 1 på forskellige servere.. Simpelthen noget der kører over en uges tid, hvor man starter med 10 minutters mellemrum. Kunne da være skægt
Tilbage til toppen Go down
Bolette-newton




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 06/09/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 5:32 pm

Har selv haft samme tanke faktisk, men har bare ikke lige fundet ud af, hvordan det skal afgøres Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
HULK_1_DonOlsson




Antal indlæg : 128
Tilmeldt : 13/08/08

Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitimeMan Okt 20, 2008 11:11 am

Hey newton..

Vil da lige sige tak for takken til HULK_1 kontoen. Jeg tror vi alle på den var enige om at en konto som Bolettes ville være ærgelig at lade gå til spilde.. Det eneste alternativ ville være at lave en storstilet aktion imod jer og smadre kontoen.. Smile men det kom aldrig rigtig på tale da Bablo jo især var din ven, hvilket jeg respekterede fuldt ud og blev derfor fortaler for Bolette i KAOS. Og siden da har vi jo lavet nogle rock'n'roll aktioner sammen så det fortryder jeg sgu ikke Evil or Very Mad

Håber at se dig/jer igen fremover.

DonOlsson
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Empty
IndlægEmne: Sv: Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette   Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tak til HULK_1, Mirar og teamet omkring Bolette
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: