KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 En sidste hilsen.....

Go down 
ForfatterBesked
stolle

stolle


Antal indlæg : 9
Tilmeldt : 19/09/08

En sidste hilsen..... Empty
IndlægEmne: En sidste hilsen.....   En sidste hilsen..... Icon_minitimeMan Okt 20, 2008 2:45 am

Kære ALLE Travianere !

Jeg hylder jer alle. En Alliance er kun så stor og stærk som vi gør den i fællesskab !


Lidt tilbageblik: Jeg kom hurtigt på den idé at prøve at spille Germaner for første gang, og så bare give den gas, både med byer og med Off aktioner. Dette fandt jeg hurtigt ud af ville kræve en del tid. MEGET tid endda. Jeg er sådan lidy konkurrence krævende..... Skal det være, ja så skal det være. Derfor gjorde jeg det som alle gør når de er i tvivl: Jeg gik ind på google og søgte på def: bedste dual travian gamer. Her kom der så en sjov (omend senere nygift) fyr frem ved hit nr. 2. Denne spiller var som de fleste ved ingen ringere end Utrhed ! (Skulle nogen undre sig over hvem nr. 1 var, ja så var det Gud, men han er udelukket for overtrædelse af reglerne, da han "kigger" på for mange konti). Mit samarbejde med Utrhed har givet mig en dimension af Travian som sikkert kun de færreste kender. Jeg har været vidende til en struktur som kunne få selv Deep Blue til at bukke under ! Jeg har før denne server ALDRIG spillet med en Dual - og HVILKET debut !!!

Jeg har haft rigtigt mange hyggestunder på denne server, og brugt rigtigt meget tid. Min tid løb dog ud mod enden af denne server, og da jeg var væk hele efterårsferien, fik jeg aldrig fulgt med i de sidste og afgørende timer..... Dette skal ikke være et skår i min glæde over at være en del af det vindede hold !

Mange har nævnt flere ved navn. Ingen nævnt - ingen glemt ! Dem jeg har haft de feste gode stunder med, har jeg stadig på MSN og/eller Skype, og her skal jeg nok få sagt pænt farvel. Dog vil jeg alligevel knytte et par afsluttende ord til min Dual:

Utrhed : Når jeg oplever din planlægning af Travian, og dit arrangagament, så er det første jeg tænker på et gammelt fodbold citat fra en gammel Liverpool spiller: "Some people believe football is a matter of life and death. I'm very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
Dette kunne næsten ha været dig og Travian. Dette til trods, så tog du alligevel væk en uge og kom hjem som en gift mand. Stort tillykke endnu engang.
Du er er person jeg på meget kort tid har fået rigtig stor tillid til, og du ved osse jeg aldrig er længere væk, end at du blot skal sige til, så skal jeg nok være der !
Jeg kunne ALDRIG ha fået en bedre Dual, og har sjælden mødt en med så stor tålmodighed (hvilket kræves når Stolle går lidt troppe amok).

Til ALLE jer andre: Tak for de ord der er knyttet i mit navn, som sagt, så fanger jeg jer alle på MSN og/eller Skype i de følgende dage/uger. Vester får sku nok en Sejrsøl - både fordi jeg så kan drikke en sammen med ham (min IRL Nabo), og fordi jeg lovede ham det hvis han nåede 250K+ Præts....

Jeg vil osse takke for de mange flotte tilbud jeg har fået ang Dual på næste speed. Alle disse tilbud har jeg takket pænt nej til. SKULLE jeg have kørt Dual på næste speed, tror jeg kun det kunne ha været U der kunne ha lokket mig, men han kender grunden til min Travian pause, så dette bliver aldrig aktuelt (og har aldrig været på tale). Nu kalder konen for 4. gang, og efter at ha kørt 1300Km i bil idag, vil jeg nu trække mig tilbage fra dette Travian liv, og holde mig en LANG pause. Hvem ved, måske ses vi igen. Forza OLH. Forza KAOS/TQ. Forza Utrhed !

En træt, stolt, bevæget og meget glad, Stolle
Tilbage til toppen Go down
 
En sidste hilsen.....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: