KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Den nye Vikinge Frue vil også takke af.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Vikinge Fruerne




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 27/09/08

Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Empty
IndlægEmne: Den nye Vikinge Frue vil også takke af.   Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Icon_minitimeTors Okt 30, 2008 4:05 am

Selvom det er et stykke tid siden at serveren er vundet vil Vikinge Fruerne også lige takke af. Grunden til at jeg har ventet, er at der ikke lige har været ro nok i mit sind til at skrive denne her før nu..

Jeg vil takke Vikinge Fruerne fordi jeg alligevel fik chancen for at spille Speed serveren færdig på trods af at andre ikke synes at jeg skulle overleve denne server. Jeg valgt at lukke min konto da jeg fik en igm fra EvilHomer om at han havde planer om at tage mine byer fra mig efter at Katten og Kirkegård have lavet en aftale med KAOS men kun for 6 af wulff´s medlemmer. Det vise sig dog heldigvis at de fleste fik lov til at komme med over, på nær mig som ikke engang kunne få et svar fra Pseudo da jeg søgte om optagelse..

Tænk at man kan blive røvrendt af sin alliance på den måde, det havde jeg dog aldrig regnet med. Så da jeg fik chance af Vikinge Fruerne slog jeg da til, lidt ked af at de var i samme alli for så kunne jeg jo ikke så godt tage hævn men jeg tog mig sammen og spillede som den erfarne spille jeg nu engang er og var da også med til at sitte for Stolle på WW som jeg nød meget og det takker jeg for.

Grunden til at jeg skriver dette er for at advare andre så de ikke kommer ud for det samme som jeg. Lad være med at stol på Katten og Kirkegården og spiller du ikke efter deres pibe så dolker de dig i ryggen, ved at jeg ikke var den eneste som havde den fornemmelse efter at Wulff blev nedlagt.

Til resten af TQ - TILLYKKE med sejeren.

Mvh Den nye frue/Mainz
Tilbage til toppen Go down
EvilHomer




Antal indlæg : 96
Tilmeldt : 19/08/08

Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye Vikinge Frue vil også takke af.   Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 2:17 pm

Ja, meget trist du kom på en allieret konto, for jeg havde da også gerne hævnet mig

Du gav mig da en lektion i aldrig at være blødsøden - jeg havde brug for dine byer og valgte så at give dig et varsel så du kunne nå at bygge et andet sted, og da du så bad om et par dage til at se om du kunne komme med ind i KAOS gav jeg dig også det

Takken for dette fik jeg så da du valgte at pulte dine byer i stykker inden jeg nåede at overtage dem - sjældent har jeg oplevet noget så barnligt
Tilbage til toppen Go down
Katten




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 01/09/08

Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye Vikinge Frue vil også takke af.   Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 2:21 pm

Hej Mainz
Til din orientering, så vil jeg da lige have lov til at tilføje, at hvis ikke det havde været for vores indsats, så var der aldrig kommet så mange i wulff med over til Panik.
Kirke og jeg fik tilbudet om at komme med over, men jeg takkede nej med mindre der kunne komme flere i Panik med over.
TM kan bekræfte vores forhandlinger, som tog hårdt på ham, da han skulle have sit bagland med sig, og der var MEGET modstand mod at tage wulff'er ind i kaos i sin tid.

En af årsagerne til du ikke kom med over KAN have skyldes din meget lave pop, som på det tidspunkt var under halvt så stor som den laveste person i KAOS.

Du må bare se i øjnene, at du som Mainz langt fra formåede at leve op til dine forventninger på en speedserver.
Men godt for dig, at du fik lov at spille med på en konto, som andre allerede havde bygget op til noget godt Smile

//Katten
Tilbage til toppen Go down
kirkegården




Antal indlæg : 30
Tilmeldt : 01/09/08

Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye Vikinge Frue vil også takke af.   Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Icon_minitimeLør Nov 01, 2008 1:56 am

Jeg har intet imod dig, men du angriber mig og katten hårdt i dine angreb.

Meget er du, men en god og erfaren spiller er du ikke og det er derfor at du ikke kom med i KAOS. Du forstår ikke helt det magtspil som der var på serveren, vi i wullf ville blive slagtet da DOLFH gik i opløsning.

Hvis du viste hvor lang tid mig og katten brugte på at forhandle med bollette og siden Pseudo om at holde vores ally sammen. Nej det ved du ikke da du kun stod som ally leder af navn ikke af gavn!!!.

Det ville have klædt dig at have lidt mere online tid, da man kikkede efter om du var på var der altid en grøn prik, men sjældent en blå. Der var en del der blev hældt af wullf, det var folk som ikke sendte opbakning eller ikke bestilte andet at farme efter angrebslisten uden at rydde farme selv. Der var en del som havde en meget lille pop i forhold til hvor langt serveren var henne, der iblandt var du..

Da mig og katten begyndte at forhandle med Pseudo var der planer om at angribe alle wullf spillere bigtime. Jeg fik tilbudet om at skifte til kaos alene så jeg kunne bare havdet smuttet uden at tænke på andre end mig selv. Vi var så pressede at vi tænkte på at gå i krig med KAOS hvis vi ikke fik flere med over. Twisted Evil

At du fik en konto at lege med er da ok, men du havde nok ikke kunnet bygge den op selv. Du er og bliver en sim-city spiller pale
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye Vikinge Frue vil også takke af.   Den nye Vikinge Frue vil også takke af. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye Vikinge Frue vil også takke af.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: