KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
penelope




Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 10/08/08

Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Icon_minitimeTors Okt 02, 2008 8:16 pm

Her er Radio Blodhundene med dagens nyheder til lands til vands OG i luften...jeg er Pseudo TT tidligere kaldet O-ren Ishiii og du lytter som sagt til Radio Blodhundene på FMM 1024,99 DIN STATION ......

Her er dagens nyheder

"Byggeplaner for nye ejere"

"De seje 300 som reddede verden ELLER?"

"Har du sendt den mill. korn i dag?"

Det forlyder at den mægtige prægtige sammenslutning af alliancerne herefter betegnet TQ HT samt partnere skulle have sneget sig rundt i nattens mulm og mørke for at titte på hvordan man fik gang i et Vidunderprojekt...."Jeg tror vi har talt med 100 arkitekter uden held" Udtaler Trygve fra Pseudo kontoen og fortsætter "ingen af dem var i stand til at fortælle hvordan et så storslået byggeri kom til verden, MEN heldigvis er Stolle en gammel ræv så han fandt ud af at købe et par planer på det "sorte" marked.....vi følger spændt udviklingen af deres byggerier her på kanalen..........

"mb300 er de seje eller er de de rene amatører?" det spørgsmål er vi nok mange som stiller os.....de fik i dag besøg af en venlig mand fra Kaos ....vi kan jo kalde ham Zzøde .....han festede lidt sammen med et par af hans venner og de fik revet et par bygninger ned....Dr Heat udtaler...."vi så ikke meget til de brave og modige 300 .....så de gemte sig nok i hulerne under sparta"....tja mand eller mus.....det vil jo vise sig.....

" har du husket at sende den 1 mill korn MINDST til dit Ww i dag ...IKKE KOM IGANG ....JA så send 1 mill MERE..........

Dette var dagens nyheder jeg er O-ren ishii og du lytter til Radio Blodhundene på 1024,99 FMM......Vi kører videre med denne sang

Jeg et WW mig bygge vil ....der skal gå lidt tropper til.......store lagre store kamre....mangt at søm vi skal i hamre.....når det på 100......laver vi en KÆMPESKÅL....

Fra vores udsendte Pseudo TT
Tilbage til toppen Go down
stolle/Utrhed
Admin



Antal indlæg : 138
Tilmeldt : 20/09/08

Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Icon_minitimeTors Okt 02, 2008 8:19 pm

lol!

Du kan tro jeg tuner ind igen i morgen...
Tilbage til toppen Go down
Pseudo TT




Antal indlæg : 91
Tilmeldt : 08/08/08

Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Icon_minitimeTors Okt 02, 2008 8:35 pm

HAha ja...så må vi se om jeg kan lure lidt finter hos Anders og Anders...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Generelt-
Gå til: