KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?

Go down 
+2
Mr.Peace
penelope
6 deltagere
ForfatterBesked
penelope




Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 10/08/08

Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeFre Okt 03, 2008 10:21 pm

Halløj pænt goddag i stuen på loftet og i kælderen...(Jer på 2. sal må også gerne lytte med)...her er Radio Blodhundene på JERES favorit frekvens 1024,99.....Jeg er Pseudo TT og dette er dagens nyheder....

"Vupti hvor er de byggeplaner"

"natarerne i krig mod ledende medlemmer af TQ??"

"Korn Fakes korn fakes KORN KORN FAKES"

"Vi er helt på bar bund" udtaler den stakkels koldbøtte fra alliancen pure....."Vi kan slet ikke forstå hvor alle de byggeplaner vi har betalt så dyrt for forsvinder hen...hver gang vi kommer til en by for at mødes med Natarerne som aftalt....er planen forsvundet"....mon de er gået samme vej som dit WW kære koldbøtte eller er du bare rundforvirret ???? vi følger udviklingen nøje.....

Det forlyder i kredse at natarerne skal have erklæret krig mod de ledende medlemmer af alliancerne TQ og Co..........."Vi har set angreb på angreb bølge ind hele dagen" udtaler fast sitter Smølf og Dødsgøgleren fortsætter "Jeg er ikke helt sikker på Stolle har betalt for de planer selvom han HAR fået lov at låne" .....tja hvad kan man sige til den sag.....MON der er noget om snakken vi har hele dagen forgæves forsøgt at få en udtalelse for Stolle....eneste livstegn har været "De kan ikke slå en bule i en blød hat"......

Korn og Fakes Har du husket dem i dag.....fakes mod fjendernes WW og byggeplanbyer og KORN KORN TIL Stolle og Pseudos WWer....MINDST 1 mill pr dag.....Ja oki så 100 fakes ......kan gøre det.....MEN KORN......

Her er Pseudo TT og dette var dagens nyheder....du lytter til Radio Blodhundene på 1024,99 DIN STATION ..........


xdl og dw de skal rundt rundt rundt ...rundt rundt rundt.....rundt rundt rundt....det er ikke noget der er dem misundt....de ryger hel til nullet.......

Vi vil pulte ders WW på nul nul nul ...nul nul nul....nul nul nul......der hvor byen stod vil være et stort hul....sikke vi vil sejre.....
Tilbage til toppen Go down
Mr.Peace




Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 17/09/08

Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeFre Okt 03, 2008 11:12 pm

meget bedre end de sorte spejdere.. og de sorte spejdere er Toppen Wink
Tilbage til toppen Go down
Pseudo TT




Antal indlæg : 91
Tilmeldt : 08/08/08

Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 1:00 pm

LOL...vi satser på at der kommer en nyhedsudsendelse i dag ...arbejder på at få en klar mere om det senere ,-)
Tilbage til toppen Go down
Heimer
Gæst




Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 4:25 pm

Lyder godt... der har ikke været de store nyheder herinde i de sidste par dage, og så er gode gamle radio blodhundene jo altid herligt (faktisk mit yndlingsprogram - og som Mr. Peace vil jeg også sige: Mange gange bedre end de sorte spejdere) lol!

/Heimer (Sir Malheimer, -TRSC-)
Tilbage til toppen Go down
FABUR

FABUR


Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 03/10/08

Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 7:27 pm

Syntes ikke man hører nok til Radio Blodhundende..
Så vidt jeg ved hører man normalt de samme programmer hver dag.. Wink
Og jeg forsøger hele tiden at indstille min til frekvens 1024,99.. Men der kommer sku intet..

Kan i så få futtet op i det studio.. Wink
Tilbage til toppen Go down
penelope




Antal indlæg : 101
Tilmeldt : 10/08/08

Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 10:16 pm

YES vi vil høre radio!!! Mere, mere NU bounce
Tilbage til toppen Go down
Fløderand




Antal indlæg : 186
Tilmeldt : 10/08/08

Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeMan Okt 06, 2008 11:45 pm

*falder i søvn over den radio....* kom lige i tanke om hvorfor jeg aldrig hører radio....
Tilbage til toppen Go down
Big bull
Gæst




Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeTirs Okt 07, 2008 10:37 am

Ku vi nu ikke få noget up-date ?? Please
Tilbage til toppen Go down
smølf

smølf


Antal indlæg : 48
Tilmeldt : 10/08/08

Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitimeTirs Okt 07, 2008 9:02 pm

Her er Dagens Nyheder på Radio Blodhundene på 1024,99 FMM DIN favoritstation og altid først med de seneste nyheder....jeg er Pseudo TT....og dette er dagens nyheder

"Hvor er mine byer????"

"Jeg mangler vist noget er der nogen som kan hjælpe?"

"KORN der mangler KORN og FAKES"

"Hvor er mine byer" det spørgsmål tror jeg må være det som The "WISE" hero er stået op til i morges....."Jeg troede det var fakes" udtaler han og fortsætter..."ALDRIG havde jeg drømt om at så små spillere turde angribe mig jeg er jo stor"..tja hvad kan vi sige TheWiseHero....andet end nå ja Den kloge narrer den mindre kloge......vi følger med og ser om han ER blevet klogere eller morgendagen vil bringe ham yderligere "lærestreger"

"Jeg mangler vist nogle kamre og lidt lagre i mine 2 WWsupportbyer" udtaler den store og mægtige Plox fra Pure...."Jeg fik godt nok lidt på munden i går da Tony Montana fra TQ-K kiggede forbi....og så kom sku igen i dag og nakkede ALLE lagre og kamre i mine 2 supportbyer til vores WWby.....men han fik dog IKKE kornmøllen som stadigt er på trin 1"....slutter PloX...jeg hvad kan vi sige til den er PURE andet end de RENE amatører...........

"HAR du sendt din 1 million fakes OG dine 20 korn til WW.......eller er det omvendt.....sikkert er det DE MANGLER KORN I WWBYERNE SÅ SKYND DIG AT SEND..............

Dette var dagens nyheder jeg er Pseudo TT og du lytter til Radio Blodhundene på FMM 1024,99 ....DIN RADIOSTATION......vi fortsætter aftenen med en lille sang af som The Wise Hero blev hørt nynne her til morgen....den går på sangen jeg har fanget mig en myg og den bliver sunget i 3 gange KANON....

Jeg har mistet mig en by.....der er ikke mere af den....Jeg har mistet mig en by der er ikke mere af den.....pluslig var den pist pist væk jeg ved ikke hvorhen.....pluslig var den pist pist væk jeg ved ikke hvorhen...jeg har mistet mig en by .....der er ikke mere af den ,-(((((
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Empty
IndlægEmne: Sv: Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?   Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Radioblodhundene 3/10 - Bedre end de Sorte Spejdere?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Radioblodhundene 2/10 - Travians Sorte Spejdere?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Generelt-
Gå til: