KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Smølf2´s farvel

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Smølf2




Antal indlæg : 57
Tilmeldt : 10/08/08

Smølf2´s farvel Empty
IndlægEmne: Smølf2´s farvel   Smølf2´s farvel Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 2:46 pm

Mirar Mirar Mirar

Første gang jeg havde fornøjelsen at stifte bekenskab med dig var i RD. Der kørte du under nicket Jimmey Dimmick, hvor du prøvet at få mig "kølet" lidt ned efter en ST leder havde bedt mig om at pulte en by som lå 24 timer fra mig og jeg havde 26 timer til at gøre det i - Den ordre var jeg IKKE glad for og den fangede du

I alt den tid jeg har kendt dig, har du levet efter mottoet "hvis alle andre er glade, så er jeg glad". Jeg har nok været et af dine problembørn hele serveren igennem, da jeg aldrig kan holde min kæft, men FOR FANDEN du har klaret det GODT med at holde modet oppe hos mig (og jeg er HELT sikker på at der er mange andre der kan sige det samme til dig). Jeg har aldrig mødt en person som dig der har formået at snakke dig ud af alle problemer og stadig holde hovedet oven vande. HVIS jeg nogensinde skulle starte en server igen, ville jeg ikke tvivle et sekund med at følge dig igen...Du er den fødte leder og jeg er sikker på at hvis vi følger dig igen, så har vi allerede sejren halvt i hus.

Her igennem de sidste 3 uger, har vi haft daglig kontakt over MSN og mine beskeder har somregl startet noget i retning af "nu mangler vi sitter igen!!!"...men nej det har ikke lykkedes mig at tage modet fra dig, du svarede altid at det finder vi nok ud af og hvis ikke, så tog du sku´ selv de vagter som ingen kunne tage - du har været en STOR hjælp under slutspillet....vi havde ikke klaret den uden dig - TUSIND TAK for denne gang det har været en fornøjelse at vinde serveren med dig.

Pseudo TT - Din gamle ræv jeg vælger at kalde dig det, da jeg først har stiftet personligt kenskab til dig på denne server (dine nicks har været velkendt på alle servere) men det er første gang jeg har haft direkte kontakt med dig. Du er HELT SIKKERT en af Travians top spillere og jeg tror ikke at der er mange finesser i spillet du ikke kender. Det var først efter at jeg fik æren af at passe på jeres konto at jeg rigtig kom i kontakt med dig, og selvom vi har haft vores kontroverser, så synes jeg altid at vi har været istand til at løse problemerne og forlade hinanden med et smil på munden. Det har været en stor ære at lære dig at kende. Tak for spillet og jeg håber da at vi mødes igen engang.

Pseudo DG - Jeg nåede desvære kun at lære dig rigtig at kende lidt før du skulle på din fantastiske tur til Vegas (Ik misundelig nej - JO gu fanden er jeg det ). Da det blev meldt ud at vi ville vinde denne server for dig, begyndte jeg at undersøge lidt om hvem du egentlig var (lige som TT er dit navn kendt på alle servere, men jeg har ikke været "vigtig" nok til at lære jer personligt at kende på andre servere), men det er ligegyldigt hvem jeg spørger i Travian verden, så har de stor respekt for din person og kun gode ting at sige om dig. Dette gjorde at jeg kunne acceptere FULDT UD at denne server SKULLE vindes for din skyld...tror faktisk at det gav mig lidt mere gejst ...Tak for dine gode råd og modtagelse da vi kom ind i KAOS og jeg ved at du har været en stor støtte til Smølf også...Tak for det

Smølf og Fløderand.... Jeg kunne skrive en HEL roman om jer to...I har fulgt mig stortset hele vejen igennem mit travian liv og det har ført til nogle fantastiske venskaber - i er dem som jeg har mest kontakt med indenfor denne verden...Jeg vælger ikke at skrive en hel roman om jer, da jeg er sikker på i ved hvormeget i betyder for mig og hvis i er i tvivl, så ved i begge hvordan i kommer i kontakt med mig...Jeg står altid til rådighed for jer.

Til alle jer andre i er FANTASTISKE mennesker og jeg er sikker på at jeg kunne komme på noget om jer alle sammen, men jeg vil ikke kede jer mer. Tusind tak for denne gang...Måske vi mødes igen.

mvh
Smølf2
Tilbage til toppen Go down
Fløderand




Antal indlæg : 186
Tilmeldt : 10/08/08

Smølf2´s farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf2´s farvel   Smølf2´s farvel Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 3:27 pm

i lige måde christian :-) det har sgu været en glæde at spille sammen med dig og smølf.
og syns måske du undervuderer dig selv lidt... i hvertfald vil jeg gerne takke dig for dine mange gode råd og tanker omkring Travian. har jeg været i tvivl om noget i spillet, så er det dig jeg som regel er gået til fremfor andre. I mine øjne er du altså en af Travian verdenens helt store spillere, med en skarp travian hjerne.
og så er du jo den sygeste farmer hehe Smile

og vær klar til at tabe dine penge til mig i poker, når vi har poker aften næste gang hehe Smile

og jeg skal nok få dig lokket til at spille travian igen hehe....*lokke lokke friste gulefod * lol!
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Smølf2´s farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf2´s farvel   Smølf2´s farvel Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 3:55 pm

Der kan man bare se.. Så den nok først helt selv da du skrev det.. og den alvidende penelope har sikkert også sagt det til mig.. Men din sætning

"hvis alle andre er glade, så er jeg glad" om mig har været meget rammende på den her server og de gange jeg har været helt nede har det været fordi et positiv for nogen altid har været et negativ for andre, uanset hvad jeg gjorde. Men så har jeg jo haft nogle gode sparingspartnere til at konfirmere mine beslutninger lidt, så jeg ikke døde af dårlig samvittighed...


Men som sagt i mit eget input, med et ord eller to mere end her: Tak for spillet kammerat Smile
Tilbage til toppen Go down
Pseudo TT




Antal indlæg : 91
Tilmeldt : 08/08/08

Smølf2´s farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf2´s farvel   Smølf2´s farvel Icon_minitimeFre Okt 17, 2008 7:11 pm

I er begge på smølf kontoen HELT sikkert nogle af de helt store travian spillere.....jeg tror grunden til at vi ikke før har haft så meget med hinanden at gøre har været dels vi har ligget langt fra hinanden og dels at jeg ikke på de servere vi har spillet sammen har været en del af WWbygger teamet ,-) for det er IKKE manglende vilje eller respekt overfor jeres evner
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Smølf2´s farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Smølf2´s farvel   Smølf2´s farvel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Smølf2´s farvel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mones farvel..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: