KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Freak show aKa Dandanell takker af :D

Go down 
ForfatterBesked
freak show 1




Antal indlæg : 18
Tilmeldt : 20/09/08

Freak show aKa Dandanell takker af :D Empty
IndlægEmne: Freak show aKa Dandanell takker af :D   Freak show aKa Dandanell takker af :D Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 7:45 pm

Hej allesammen.

Jeg må virkelig sige i har gjort den her server til nået specielt. Da jeg startede på den her server tænkte jeg ikke på jeg ville ende i sådan en top ally som TQ !
Geniel ledelsen, skide flinke personer, alt var bare fedt ! Håber virkelig jeg kommer til at se til jer næste speed.

Stolle/Utrhed.
Tusind tak ! havde det ikke været for jer, havde jeg ikke været med i TQ. Da jeg var ved og slå hovedet af fleming, kom i og hjalp Wink Tusind tak.
I er nogle skide gode ledere, PS tak for nogle hyggelige msn samtaler Utrhed Wink

Tony m.
Ja, mirar. Du ved jo hvordan man får en ally til at køre uden problemer eller lidt kom der da. Razz Men, du har gjort det skide godt må jeg sige.
Bronze. Har ikke hørt så meget fra dig, udover noget projekt næste speed, Takker for alle rådene.
Håber vi ses næste speed.

NH city.
Tak for nogle gode msn samtaler Wink
Jeg ved vi ses næste speed Very Happy

Smoer40.
Ja, du kunne altid bruge lidt off hjælpe. Men jeg lå sku for langt væk, hehe. Men tak for nogle gode samtaler på msn.
Håber vi ses næste speed.

Don Coleone
Tak for en fed tid i rotten, vi kunne det pis indtil en hvis persom kom og lavede lort i den.
Jeg takker også for et fedt samarbejde. Wink Håber vi ses næste speed.

Hvis mangler nogle så skriv lige til mig Wink

TAL ALLESAMMEN ! HÅBER VI SES NÆSTE SPEED.
Tilbage til toppen Go down
 
Freak show aKa Dandanell takker af :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gendalf takker af
» takker for denne gang

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: