KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 takker for denne gang

Go down 
ForfatterBesked
Zinick




Antal indlæg : 15
Tilmeldt : 21/09/08

takker for denne gang Empty
IndlægEmne: takker for denne gang   takker for denne gang Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 6:34 pm

ja jeg vil nu også gerne takke af for denne runde oh håber på at se nogle af jer igen på næste server jeg har været utrolig glad for at være i alliance med jeralle sammen og det er noget jeg ikke vil glemme så længe jeg spiller travian,
og nogle enkelte personer jeg gerne vil takke specielt er:


stolle: du som har hjulpet mig med en stor del byovertagelser og lærte mig at koordinere senator angreb samt var der altid med forsvar hvis jeg manglede det
og de mange god råd du har giver har været guld værd er glad for vi endte i ROTTEN sammen og senere i KAOS
alt respekt til dig du er en fremragende spiller!

samedi ( ved godt han ikke kan læse det men den kommer alligevel):
en stor spiller som jeg var meget gode venner med vi fik smadret stortset alle MB300 spillere i vores område og sammen smadrede vi sir smokealot og over 300,000 forsvar trooper oveni det var squ sjovt,
du er fantastisk spiller og håber meget på at se dig igen på næste server hvis det går godt!

sec: dig der altid har så gode råd og evig venlighed når man skriver over msn sammen med dig du har en forklaring på alt stortset og den er altid bedre end når jeg har hørt dem andre steder også en stor tak til de mange råd fra dig af!
en stor slået spiller med meget respekt fra mig af.

igen, tak for en fremragende runde!

Zinick
// TQ-K
Tilbage til toppen Go down
 
takker for denne gang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tak for denne gang :)
» Slut for denne gang.
» Gendalf takker af

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: