KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Tak for denne gang :)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mr.Peace




Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 17/09/08

Tak for denne gang :) Empty
IndlægEmne: Tak for denne gang :)   Tak for denne gang :) Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 1:53 pm

Tak for denne gang. det har været super fedt at spille sammen med jer.. vi er en stor flok.. så det er desværre ikke jer alle sammen jeg lige nåede at hilse på. Men ikke destomindre har det været en fin server. med massere af dejlig spænding til sidst og hyggelig IGM udveksling Wink

Held og lykke til jer alle fremover kan være vi mødes igen på næste speed.. Cool
Tilbage til toppen Go down
Pseudo TT




Antal indlæg : 91
Tilmeldt : 08/08/08

Tak for denne gang :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for denne gang :)   Tak for denne gang :) Icon_minitimeTors Okt 16, 2008 6:44 pm

Helt sikkert og tusinde tak for din hjælp med vores WW ,-)
Tilbage til toppen Go down
Mr.Peace




Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 17/09/08

Tak for denne gang :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for denne gang :)   Tak for denne gang :) Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 5:05 am

Folk er jo gået helt amok i at ville takke hinanden.. og i sådan en grad at jeg da føler mig lidt flov ved mine få linier.. Shocked dog vil jeg ikke banke det helt op.. for i min verden at vi jo ikke længere væk end vi hele tiden har været.. men her kommer som et opdateret " TAK FOR NU.."

Stolle: Flinke Fyr.. Har stort set fulgt ham og hans konto hele vejen rundt. vi har tidligt været utroligt enige i hvordan vi ville køre tingne og han er sådan en arbejdshest der med sin vedholdenhed har været en fornøjelse at spille sammen med. husker stadig vores kampe med Sir.Dead som var os overlegen i styrke. men ikke i struktur og evnen i at tænke strategisk. det var een af de største sejre at nakke ham. du holder en pause nu.. og jeg kan kun håbe du finder tid til et gæste visit i næste runde Wink

Utrhed: Den hemmelige spiller på Stolle kontoen i laaaaaang tid.. Smile nok meget godt.. havde jeg vidst hvem du var og omvendt... så var vi nok ikke så villige til at acceptere hinandens ønsker, evner og spille stil. og da vi endelig fandt ud af hvem den anden var.. så var det jo helt ligegyldigt. Det var som tidligere nævnt fedt at sitte Stolle kontoens WW da der var så super meget struktur på det hele. jeres kombineret dygtighed har gennemsyret jeres konto.. og håber at i ville kunne gøre det samme på næste server.. eller i hvert fald dig. da stolle ikke spiller længere.. Sad
En stor tak herfra, for sublimt spil i absolut verdens klasse Wink

Penelope: NØJ.. vi er enige om mangt og meget.. men en tak skal du dog have for at være olien på vandet når jeg nogen gange har villet sige min mening liidt for højt Wink du skal også have tak fordi du er den du er.. nemlig et utroligt dejligt menneske som det er helt naturligt at snakke en masse med. Wink

SEC: din skide spræller Wink "jeg hygge spiller bare..." var jo nærmest dit ynglings citat på denne runde.. og alligevel fik du banket en konto på over 20K op og nok tropper til at gøre livet surt for mangt en MB300 spiller. Tak for at du tros alt tager mig for den jeg er, og ikke mindst forstår når du bare skal ryste på hovedet.. især når jeg kommer med nogen måske lidt for radikale forslag.. Wink min helt klare sparrings partner, når jeg lige skal have vendt tingene Wink

TD aka Tyler durden: Loyal og yderst vedholden. du gik gerne med hovedet først lige gyldigt hvad vi bad dig gøre. det er fedt at se og ikke mindst at arbejde sammen med een som i den grad er klar på at ofre sin konto for alliancens skyld. glæder mig til at se hvad du kan udrette på din blot anden server her om nogen få ugers tid.. Wink

NH City.: Gammel DDF spiller.. Wink som TD var du bestemt også firmaets mand til det sidste.. ingen klynken fra dig. kun gåpå mod. ønsker dig alt mulig held og lykke på den næste server. og når tiden kommer skal jeg nok lige fange dig, så vi kan udveksle vores nye navne.. for en fjende bliver du aldrig.

Smoer40: Jeg kan stadig ikke glemme dig i din spæde start her på serveren (din første..) hvor du havde en spille stil som var lidt anderledes omend stadig fungerede fint. Det er mig en ære at have fået lov til at give dig nogen tips med på vejen. for du har været utrolig lærevillig, og har på kort tid vist at du kan hamle op med folk der har spillet dette spil i langt længere tid. glæder mig til at se hvad du kan udrette på næste server Wink

PesudoTT: En lidenskab og spil interesse skal man lede længe efter. Du har givet mig noget at tænke over. Tak for den forholdsvise sparsomme tid vi nåede at spille sammen Wink

Tummelisa: Den svenske prinsesse  Tak for et behageligt spil og væremåde, dine positive tanker og nemme sind har gjort det nemt at holde af dig Wink Du har været yderst behjælpelig med hver en ting man har bedt dig om. Aldrig noget brok. Heller ikke når der blev bestemt noget radikalt Wink

Athene: Ved egentlig ikke om Mirar nogen sinde gav dig adgang? Men i hvert fald skal du have en super tak for din forståendehed og nemme væsen, selv da vi førte forhandlinger sammen, var der aldrig noget negativt, ej heller større krav end vi begge kunne leve med. Og siden hen har vi også blot skulle smide et enkelt ord, før der var alt det hjælp som skulle bruges. Du har sammen med HT været et kæmpe aktiv for TQ med Forbund.

Sidst med absolut ikke mindst. Min super dejlige Dual Annette (Peace2) som lige pt er i London for at fejre at vi vandt. (ok måske ikke at vi vandt.. Wink ) Det har kørt ubeklageligt og kun få gange har vi været uenige om noget.. dog normalt kun til vi fik snakket i detaljer.. så fandt vi ret ofte ud af at det var helt det samme vi ville.. tak for en masse ikke Travian snak, og hygge stunder. Dem satte jeg bestemt pris på Wink


jeg VED at jeg har glemt en enkelt eller 2 pale men det er mega sent, og jeg er træt.. så bær over med mig. og send mig et hint på msn eller skype. så jeg lige kan føle mig flov. og derefter få rettet dette indlæg til Wink

Men vil lige her på falderebet, sige 1000 tak til alle de tidligere ROTTEN spillere, som til tros for en del skeptis gik med til at vi lavede en fusion med KAOS og blev til TQ, på intet tidspunkt var man i tvivl om at i var loyale og stod ved jeres ord. selvom i ikke var meget for at udskifte Rotten navnet Wink TAK.!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tak for denne gang :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tak for denne gang :)   Tak for denne gang :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tak for denne gang :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Slut for denne gang.
» takker for denne gang

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: