KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Slut for denne gang.

Go down 
+2
HULK_1_DonOlsson
Beani
6 deltagere
ForfatterBesked
Beani




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 17/08/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 7:51 am

Bølle/b1
Ja vi har jo da kendt hianden gennem 3 speed og 1 dk server,
Du fik mig lokket med på denne server, og efter en træls start havde du sikkert ikke regnet med at jeg kom så godt med, men jeg havde et mål nemlig at blive størrere end dig,det blev jeg så ikke, du havde jo en simmer med ha ha men vi endte op med 41 byer begge to så det er fint for mig.
Men en førnøjelse at følge dit spil på godt og ondt.

DonOlsson
Ja dig kendte jeg jo også fra RD hvor du stjal byer fra min svigerinde som var fra DSE en barsk forhandler var du,ingen nåde der. Jeg var 100% RD jeg blev din sitter, hatten af for din tillid. Ha ha Darkangel hun glemmer dig aldrig.

Tony Montana
Du har gjordt et kæmpe arbejde, have evne og styrke til at styre så mange mennesker, det er sejt. Du har virkeligt gjordt et fremragende stykke arbejde.
Den ros du har givet mig som sitter og ikke mindst som menneske vil jeg aldrig glemme dig for, at sitte ww var en oplevelse for sig.

Takito
Dig har jeg da også snakket en del med i de små nattetimer, en rigtig dygtig spiller er du blevet og ikke bange for at bruge dine tropper ha ha du er bare vild.

Pure Evil
Tak for alle rådene du gav mig. En fornøjelse at sitte for dig, men jeg har jo rost dig engang så må det være nok.

Xsan
Aldrig har jeg sittet en, som dig, det var det værste marreridt, der var spøgelser i alle dine byer,eller var det bare dig der tumlede rundt i din brandert. Mine egenskaber blev lige sat på en hård prøve der, ha ha

Rylle der
Aldrig har jeg mødt en som dig, der, de gange jeg har holdt mig vågen for at hjælpe dig med at stjæle en by, for så at finde ud af at du faldt i søvn, de gange du har fået mig til at ligge flad af grin, du gjorde denne server spændende til det sidste. ha ha

Mone & Mutti
Hvor har det været sjovt, at få skovlen under det svage køn ha ha. vi ku` bare det der.
Det har været en fornøjelse at lære jer at kende.

Butcher
Dig har jeg da vist også spillet med før, mener at huske du var et dyrebart bekendtskab i RD he he. Denne omgang har kostet mig en del søvn. Men mange hyggelige timer.

Star.
På trods af den sene start, kom vi alligevel langt og flot med i spillet, Jeg huskede dig fra RD hvor angrebslisten, blev spammet af dine angreb, når det skete her på serveren, var jeg stolt over at du var min dual.
Du var der når jeg havde brug for hjælp, , det tager jeg sq hatten af for.
Det lunede at du kunne tage over, hvor jeg selv blev stum og ked af det.

rOmENKO
Vad fan händar just här.

Hvad fanden sker der lige her

En smula har visst satt fast sig i tangentbordet, jag måste väl stoftsuga
min tangentbordet innan næste omgång.

En krumme har sat sig fast i mit tastatur, jeg må hellere støvsuge det inden næste omgang

Du var ävent en av de störste spelarna i RD.

Du var også en af de største spillere i RD.


Du har varit kul att spela med, dina kula brev du skickade runt och icke mindst de sköra inslagen på skype.

Du har været sjovt at spille, dine skøre igm du sendte rundt og ikke mindst de skøre indslag på skype.

Det har varit en nöje att lära dig att känna.
Jag tackar, at Star och jag fick lovar att vara med i ditt band.

Det har været en førnøjelse at lære dig at kende.
Jeg takker dig fordi Star og jeg fik lov til at være med i dit band.

Alla som vill se, kan trycka på länken.

Alle som vil se, kan trykke på linket.

http://www.break.com/usercontent/2008/9/The-Worst-Nirvana-Cover-Ever-573896.html

Det är romenko som har lagat musik och texten.

Det er Romenko som har lavet musik og tekst.

Ps: det er Star med gitaren.
Jeg siger ikke hvem jeg er ha ha ha.

Find selv romenko i får et hint han kan synge og han har lånt sin søster trøje ha ha


Til alle i andre.
Takker jeg for denne gang det har været en førnøjelse at lære jer at kende på og igennem skype

Og til dem der ikke kan Svensk har jeg skrevet på dansk under hver afsnit.


Ha ha jeg kan forstå at der er nogen der ikke læser det jeg skriver eller ikke forstår det.
Men Romenko har sendt dette link rundt på skype en sen nattetime hvor han, spurgte om der var nogen der vidste at vi 3 spillede sammen i et band.
Han var så sød at fortælle hvem Star og jeg var men han glemte at fortælle hvem han selv var. Ren Svensk beskedenhed. Så det syntes jeg at jeg skyldte ham.
Især da det jo er ham der synger, har lavet tekst og musik.

Det var en tak for sidst til Romenko fra mig. lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Fan af Romenko
Beani


Sidst rettet af Beani Man Okt 20, 2008 4:13 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
HULK_1_DonOlsson




Antal indlæg : 128
Tilmeldt : 13/08/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 12:28 pm

LOL LOL ROFL OMG !!!! StaR og Romanenko - fuck det er fedt mand cheers cheers cheers
Tilbage til toppen Go down
smølf

smølf


Antal indlæg : 48
Tilmeldt : 10/08/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 1:17 pm

OMFG lol! lol! lol! lol!

det er en joke ?? eller not

hahahaaaaaaaaaa
Tilbage til toppen Go down
HULK_1_DonOlsson




Antal indlæg : 128
Tilmeldt : 13/08/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 2:03 pm

hahah lige snakket med StaR - det er vist ikke ham på guitar, men den sgu være god nok at det er Romanenko som synger Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Butcher72




Antal indlæg : 49
Tilmeldt : 21/08/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 12:22 am

Ja hyggelige time havde vi....men du er en vosken kvinde der selv kan finde sengen...
Nu når folk troede vi var gift..... lol! lol! lol! lol!

You'r the BEST... cheers cheers cheers


Sidst rettet af Butcher72 Søn Okt 19, 2008 9:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vilde Anemoner

Vilde Anemoner


Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 10/08/08
Alder : 50
Geografisk sted : Rønnede

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 9:44 pm

Jamen i er da gift ikke Question Question Question scratch geek lol! lol!
Tilbage til toppen Go down
Bolette-newton




Antal indlæg : 25
Tilmeldt : 06/09/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 10:26 pm

Det løgn, romanenko er ikke en kvinde vel? No
Tilbage til toppen Go down
Butcher72




Antal indlæg : 49
Tilmeldt : 21/08/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeMan Okt 20, 2008 6:22 am

Haha....nej ikke så vidt jeg ved....men Beani er....hehe
Tilbage til toppen Go down
HULK_1_DonOlsson




Antal indlæg : 128
Tilmeldt : 13/08/08

Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitimeMan Okt 20, 2008 11:08 am

hehe nej han er ej... beani som har lokket os alle i en fælde - eller i hvert fald mig Smile det er vist bare nogle tilfældige unger Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Slut for denne gang. Empty
IndlægEmne: Sv: Slut for denne gang.   Slut for denne gang. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slut for denne gang.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tak for denne gang :)
» takker for denne gang

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: