KAOS - The ultimate destruction confederacy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
KAOS - The ultimate destruction confederacy

kaos.4umer.com
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Kirkegården/Double_Trouble takker af

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
kirkegården




Antal indlæg : 30
Tilmeldt : 01/09/08

Kirkegården/Double_Trouble takker af Empty
IndlægEmne: Kirkegården/Double_Trouble takker af   Kirkegården/Double_Trouble takker af Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 10:02 pm

Jeg har virkelig nydt denne server, den har haft det hele. spændning, frygt, forræderi og kanon sammenhold. jeg startede på denne server uden at kende nogle som kunne forstælle mig om de forskellige allys som hurtigt opstod. Var dog klog nok til at melde mig ind i GOF som PANIK hed på det tidspunkt, noget jeg ikke har fortrudt.

jeg har nogle som jeg gerne vil takke:

KATTEN:

Du har været en kanon samarbejdspartner og en leder som har et overblik som jeg misunder dig. Du er næsten altid på og man har altid kunne få fat i dig også om natten. Jeg har nydt vores drillerier ang. største helt, hær, højst på ranglisten og største konto. Jeg har ikke fortrudt at jeg gik ind i GOF, en ally som DU fik til at fungre. Twisted Evil

Jeg ved dog mere om racekatte end da jeg startede serveren, en ting som jeg ikke kan bruge til en skid. Laughing

Stevedore:

Du har været en god samarbejdspartner når katten havde farmet hele natten og skulle sove. Det har også været en stor hjælp når der skulle sendes IGM ud på tysk, eng, polsk.

Pseudo/jacob:

Først fjende så i ally sammen, det spil er noget sgu underligt. Jeg må sgu indrømme at jeg ikke havde stor respekt for jer i jeres lusk dage, har dog fået det sidenhen. jeg vil sige tak for et godt samarbejde især når man tænker på at jeg var helt vild for at nakke dine tropper på et tidspunkt og prøvede da også på det. Laughing

TM/Mimar:

En god samarbejds partner og en kanon leder, du er skide god til at skære tingne ud i pap alle kan forstå det og du kan se de store linjer. håber at spille sammen med dig en anden gang.

Kirke 2: Min makker på kirkegården kontoen, en skide god makker og nevø som bruger mange timer foran skærmen. Er også en super farmer clown

Folk på Skype chatten: altid nogle at søge efter opbakning hos, Mone du er for vild. lol!

Panik ally som ikke er bange for at sende opbakning, jeg siger tak. Laughing
Tilbage til toppen Go down
Vilde Anemoner

Vilde Anemoner


Antal indlæg : 87
Tilmeldt : 10/08/08
Alder : 50
Geografisk sted : Rønnede

Kirkegården/Double_Trouble takker af Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården/Double_Trouble takker af   Kirkegården/Double_Trouble takker af Icon_minitimeLør Okt 18, 2008 10:52 pm

Haha.. hvis jeg er vild så kan jeg ikke sætte navn på hvad du er.. En højt hellig kirke der knalder havenisser lol! ..
Tilbage til toppen Go down
Tony Montana/Mirar




Antal indlæg : 163
Tilmeldt : 10/08/08

Kirkegården/Double_Trouble takker af Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården/Double_Trouble takker af   Kirkegården/Double_Trouble takker af Icon_minitimeSøn Okt 19, 2008 11:28 am

Jeg takker for de pæne ord Smile - og det kunne jo se ud til dit ønske går i opfyldelse. Du og din lille hær Smile
Tilbage til toppen Go down
Katten




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 01/09/08

Kirkegården/Double_Trouble takker af Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården/Double_Trouble takker af   Kirkegården/Double_Trouble takker af Icon_minitimeTirs Okt 21, 2008 12:16 am

Tak for de pæne ord kirke

Jeg ved godt det kommer lidt sent, men vi er lige hjemvendt fra katteudstilling i Ungarn, hvor mine to katte vandt begge dage som udstillingens bedste killing og bedste kastrat. lol!

Jeg vil også takke dig for et godt samarbejde. Vores små konkurrencer har været super morsomme, og en stor drivkraft hos os begge. Jeg vil da bestemt også sige tak for din støtte til vores ally under hele serveren. Du har været en kanon opbakning, og en rigtig god sparingspartner under hele forløbet, som nogle nok husker som ret turbulent.
Din stædighed var været en stor drivkraft for mig, og det takker jeg dig mange gange for.
Vi kan alle være stolte af at være nået så langt, som vi gjorde.

Til sidst vil jeg dog komme med en lille bemærkning. Information om racekatte er MEGET nyttig viden. Det skal du aldrig tvivle på.

Katten
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kirkegården/Double_Trouble takker af Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården/Double_Trouble takker af   Kirkegården/Double_Trouble takker af Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kirkegården/Double_Trouble takker af
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gendalf takker af
» takker for denne gang
» Freak show aKa Dandanell takker af :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
KAOS - The ultimate destruction confederacy :: Offentlig :: Mindelunden-
Gå til: